پیروزی میلان در بازی حساس سری آ

پیولی: بازیکنانم ذهنیت فوق‌العاده‌ای دارند




مسابقات لیگ برتر جزیره انگلیس، لالیگا اسپانیا و سری آ ایتالیا سه‌شنبه و بامداد چهارشنبه پیگیری شد. در لیگ برتر جزیره و در هفته سی‌چهارم، سه‌شنبه و بامداد چهارشنبه سه دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین‌ آنها تیم فوتبال آرسنال مقابل لسترسیتی و چلسی مقابل کریستال پالاس به میدان رفتند. چلسی تیم چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌ها که میهمان کریستال پالاس بود، موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و با 60 امتیاز به رده سوم جدول صعود کند. اولیویه ژیرو در دقیقه 6 و کریستین پولیسیچ در دقیقه 27 دو گل نخست بازی را برای چلسی به ثمر رساندند. سپس ویلفرد زاها در دقیقه 34 یکی از گل‌های خورده را برای تیم کریستال پالاس جبران کرد. تامی آبراهام مهاجم چلسی در دقیقه 71 دوباره اختلاف را به دو گل افزایش داد اما فقط یک دقیقه بعد کریستین بنتکه دوباره فاصله دو تیم را به حداقل رساند. در دیگر بازی سه‌شنبه شب تیم فوتبال واتفورد در خانه با نتیجه 2 بر یک از سد میهمانش نوریچ گذشت. کریگ داوسن در دقیقه 10 و دنی ولبک در دقیقه 55 برای واتفورد گلزنی کردند و املیا بوئندیا در دقیقه 4 تک گل نوریچ را زد.
اما بامداد چهارشنبه نیز تیم فوتبال آرسنال میزبان لسترسیتی بود که این بازی در حالی که توپچی‌ها در دقیقه 75 آن با اخراج ادی انکتیا 10 نفره شدند با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 21 گل نخست مسابقه را برای آرسنال زد و شش دقیقه به پایان وقت‌های معمول بازی هم جیمی واردی تیمش را از شکست نجات داد. با این نتیجه آرسنال 50 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. برای لسترسیتی اما این نتیجه خیلی جالب نبود و منجر به سقوطش به رده چهارم جدول شد.
از هفته سی و پنجم رقابت‌های لالیگا نیز والنسیا میزبان وایادولید بود و این دیدار با برتری دو بر یک خفاش‌ها به پایان رسید. گل‌های این بازی ماریو گومز در دقیقه 31 کانگین 89 برای والنسیا و گارسیا در دقیقه 47 برای وایادولید گل زدند. والنسیا با این برد 50 امتیازی شد و در رده هشتم ایستاد.
در سری آ ایتالیا هم تیم فوتبال یوونتوس بامداد (چهارشنبه) در حساس‌ترین بازی هفته سی و یکم میهمان آث میلان بود که در نهایت با نتیجه 4 بر 2 تن به شکست داد تا 3 امتیاز ارزشمند بازی را از دست دهد و فرصتی برای لاتزیو باشد تا خود را به صدر جدول نزدیک کند. در این دیدار ابتدا یوونتوس با گل‌های ربیو(47)، رونالدو(53) پیش افتاد ولی شاگردان پیولی در مدت 18 دقیقه ورق را به نفع خود تغییر دادند. گل‌های روسونری در این بازی را به ترتیب زلاتان(62)، کسیه(66)، لیائو(67) و ربیچ(80) به ثمر رساندند. یوونتوس با این باخت با 75 امتیاز در صدر جدول ماند. میلان با این پیروزی ارزشمند 49 امتیازی شد و به رده پنجم سری آ رسید وایادولید هم با 39 امتیاز سیزدهم است. استفانو پیولی، سرمربی میلان با ستایش از تیمش بعد از پیروزی 4-2 مقابل یوونتوس گفت: «همه تعریف و تمجیدها حق بازیکنان میلان است. آنها نشان دادند چه روحیه و ذهنیت فوق‌العاده‌ای دارند. آنها حتی در زمان‌های سخت اتحادشان را حفظ می‌کنند و امروز به همین طریق بود که چنین پیروزی بزرگی به‌دست آوردند.» مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس می‌گوید بازیکنانش در بازی مقابل میلان 60 دقیقه حاکم میدان بودند ولی ناگهان بازی را رها کردند و عامل شکست‌شان مقابل حریف همین بود. در دیگر دیدار‌ها هم لاتزیو در خانه لچه به میدان رفت و متحمل شکست تلخ و عجیبی با نتیجه دو بر یک شد. لاتزیو که یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است با این شکست بیش از پیش از صدر جدول و رسیدن به یوونتوس ناامید شد. کایسدو در دقیقه 5 برای لاتزیو گل زد و گل‌های لچه توسط باباکار 30 و لوکویونی 47 زده شد. لاتزیو با این باخت 68 امتیازی ماند و در رده دوم است. لچه هم 28 امتیازی شد و به رده هفدهم صعود کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7389/18/547859/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها