اخبــــار




ابلاغ تسلیت فرمانده کل قوا به خانواده فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا طی تماس تلفنی با همسر مرحوم سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا را به خانواده آن مرحوم ابلاغ کرد.
به‌گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‎الله العظمی خامنه‎ای، سردار سرتیپ محمد شیرازی در این تماس تلفنی ضمن آرزوی علو درجات برای مرحوم امیرسرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، با ابلاغ سلام و تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از سال‌ها مجاهدت، تلاش و فرماندهی مخلصانه امیر صدیق در دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد. وی مرحوم صدیق را فرماندهی انقلابی، لایق و شایسته و خلبانی کم‌نظیر در دوران دفاع مقدس توصیف کرد و از درگاه خداوند منان برای خانواده آن مرحوم صبر و استقامت را خواستار شد.

پیام تسلیت رئیس جمهوری
رئیس جمهوری در پیامی درگذشت امیر سرتیپ خلبان «هوشنگ صدیق» فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون
درگذشت امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، موجب تأثر و اندوه فراوان شد. این فرمانده و خلبان رشید، طی سالیان متمادی با حضور اثرگذار در عرصه‌های مختلف دفاعی کشور بخصوص در مقطع حساس دوران دفاع مقدس و همچنین در زمینه خودکفایی کشور در تولید تجهیزات صنایع هوایی، کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشت. اینجانب این ضایعه را به ملت ایران، همه همرزمان ایشان در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهدای دفاع مقدس و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سپاه شکایتی از ایرنا نداشته

سردار شریف گفت: در خصوص مصاحبه ایرنا با یکی از مسئولان ارتش جمهوری اسلامی شکایتی از این خبرگزاری نداشته‌ایم. به گزارش سپاه نیوز، درپی انتشار اخباری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر شکایت سپاه و وزارت اطلاعات از ایرنا و تشکیل پرونده قضایی برای چند مدیر و خبرنگار این خبرگزاری به‌ خاطر انتشار مصاحبه با یکی از مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران، که با اهداف خاص دستاویز رسانه‌های معاند نیز قرار گرفته است، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با رد این ادعا گفت: سپاه در این خصوص شکایتی از ایرنا نداشته است و اخبار منتشر شده در این خصوص کذب بوده و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت. سردار شریف تأکید کرد: این گونه خبرسازی‌ها تأثیری در وحدت و اخوت تزلزل‌ناپذیر سپاه و ارتش در صیانت از امنیت و منافع ملی کشور و نیز تعامل این نهاد انقلابی و مقتدر با اصحاب رسانه نخواهد داشت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7392/2/548190/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها