اخبــــار




بررسی تشکیل کمیسـیون ویژه فضای مجازی در مجلس

نمایندگان مجلس در جلسه روز گذشته تقاضای تشـکیل کمیسـیون ویژه فناوری اطلاعات، فضای مجازی و اقتصاد دیجیتـال را مورد بررسی قرار دادند. جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و با حضور ۱۹۵ نماینده آغاز شد و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان در مورد تشـکیل کمیسـیون ویژه فناوری اطلاعات، فضای مجازی و اقتصاد دیجیتـال مورد بررسی قرار گرفت.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد
رونق مشاغل اینترنتی زمینه سازجهش تولید

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بهانه تراشی‌هایی همچون الزام به دریافت مجوزهای بی‌مورد در مسیر اقتصاد دیجیتال پذیرفتنی نیست، گفت:در سال جهش تولید رونق کسب و کارهای اینترنتی به معیشت مردم و آسودگی خیال آنها در تأمین نیازهای روزانه کمک می‌کند.
به گزارش ایسنا، سمیه محمودی ادامه داد: باید زمینه‌های تحقق اهداف سال جهش تولید فراهم شود نه اینکه با بهانه تراشی‌هایی همچون لزوم دریافت مجوزهای متعدد و بی‌مورد از فروشندگان پلتفرم‌های آنلاین، به کسب و کارهای خانگی و روستایی آسیب وارد شود. وی مقابله با علم روز و کسب و کارهای جدید را مضر خواند و افزود: در شرایطی که تمایل مردم به خرید آنلاین افزایش پیدا کرده نباید برای فعالیت فروشندگان حقیقی فروشگاه‌های آنلاین، محدودیت ایجاد شود چون این فروشگاه‌ها در دروان کرونا در کاهش تردد مردم تأثیر بسزایی داشتند؛باید تمامی مشاغل برای فعالیت خود مجوز داشته باشند، اما نباید بهانه‌تراشی‌ کرد چراکه فروشگاه‌های آنلاین مجوز اختصاصی اتحادیه استارتاپ‌ها را دارند.
وی همچنین تأکید کرد: اکنون دنیا به سمت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای رونق کسب و کارها می‌رود و قطعاً در کشور ما هم رونق این کسب و کارها موجب جهش تولید، کمک به معیشت مردم و آسودگی خیال آنها در تأمین نیازهای روزانه می‌شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7392/17/548246/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها