اخبـــــار



احتمال محرومیت پرسپولیس از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی

باشگاه پرسپولیس به‌ خاطر پرداخت نکردن مطالبات برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین خود در آستانه محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی قرار دارد. به گزارش ایسنا، سه هفته قبل دارو بوشیچ، وکیل برانکو با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار تعیین وضعیت حکم صادره این نهاد درباره مطالبات موکلش شد. فیفا نیز هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس رسماً شش روز مهلت داد تا این باشگاه مطالبات سرمربی پیشینش را پرداخت کند. در این نامه ذکر شده بود که اگر پرسپولیسی‌ها در مهلت تعیین شده مطالبات برانکو را پرداخت نکنند از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند. با توجه به پایان مهلت فیفا حالا پرسپولیس‌ باید منتظر باشد تا رأی کمیته انضباطی این نهاد درباره محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی به دستش برسد.

گل محمدی:  صحبتی از استعفا نکردم

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فولادخوزستان(که به تعویق افتاد) اظهار داشت: «می‌دانیم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود، زیرا فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ ماست و فکر می‌کنم در 5 بازی اخیرش به پیروزی رسیده، این موضوع نشان می‌دهد تیم باکیفیتی است و سرعت خیلی خوبی دارد.»
او با اشاره به مصاحبه چند روز پیش خود و اینکه در آن تهدید به استعفا کرده بود هم توضیحاتی داد: «من در آن مصاحبه به هیچ وجه اسم استعفا نیاوردم و چنین صحبتی مطرح نشد. متأسفانه این موضوع برداشت مصاحبه‌کننده بوده، پس از مصاحبه به وی زنگ زدم، چنین خبری که من تهدید به استعفا کرده‌ام بردارد و این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم انجام داد. به هیچ وجه واژه استعفا در مصاحبه من نبوده، کار کردن در پرسپولیس برای هر مربی افتخار بزرگی است. فکر می‌کنم با شرایطی که در جدول داریم اگر در دو بازی پیروز شویم قهرمانی‌مان مسجل خواهد شد. بازیکنانم قهرمان تربیت شده‌اند.»

کمیل قاسمی قهرمان المپیک 2012 شد

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و با تأیید نهایی تست دوپینگ آرتور تایمازوف ازبک و داوید مادزمانشویلی گرجستانی نفرات اول و دوم وزن ۱۲۰ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۲ لندن، کمیته بین‌المللی المپیک با به روز‌رسانی نتایج این وزن، مدال طلای این رقابت‌ها را مشترکاً به‌نام کمیل قاسمی از ایران و بلال ماخوف روس ثبت کرد. این در حالی است که  انتظار می‌رفت طبق قانون اتحادیه جهانی کشتی این مدال تنها به‌نام کمیل قاسمی ثبت شود اما فدراسیون کشتی چند روز پیش اعلام کرد، قانون جدید اتحادیه جهانی تأکید دارد در صورت دوپینگ نفرات اول و دوم یک وزن، مدال طلا مشترکاً به نفرات سوم می‌رسد. همچنین دولت شعبان بای قزاق و دلاگنف امریکایی نیز به مدال‌های برنز مشترک رسیدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7395/18/548600/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها