ایران در ایران




بارش 37 میلیمتری باران در دمای 40 درجه

زاهدان- مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حالی در شبانه روز گذشته دمای 14 شهر سیستان و بلوچستان به بیش از 40 درجه سلسیوس رسید که همزمان بارش‌های مونسون ادامه یافت و از ایستگاه «دهیرک» قصرقند 37‌میلیمتر باران گزارش شد.
محسن حیدری اظهار داشت: به‌طور کلی تا روز جمعه آسمان در 16‌ایستگاه باران سنجی سیستان و بلوچستان بارانی بود به‌طوری که میزان بارش در 9 نقطه بیش از 10 میلیمتر بوده است.
وی ادامه داد: مونسون هند تا روز جمعه شهرستان خاش، ایرانشهر، نیکشهر، قصرقند و فنوج را فرا گرفت به‌طوری که بارش‌ها در برخی نقاط منجر به آبگرفتگی و جریان یافتن رودخانه‌های محلی شد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌ها تا این موقع بیشترین بارش‌ها به ترتیب از «دهیرک» قصرقند با 37، «کتیج» فنوج 32، «ابتر» ایرانشهر 21 و چگرد خاش 13 میلیمتر گزارش شده است.
حیدری تصریح کرد: بارش‌های 24 ساعت گذشته در شرایطی روی داد که دمای 14 شهر استان شامل ایرانشهر، نیکشهر، قصرقند، زابل، زهک، هامون، هیرمند، بزمان، میرجاوه، سیب سوران، راسک، سراوان، دلگان و مهرستان بین 40 تا 46 درجه سلسیوس شد. وی از شدت گرفتن وزش بادهای 120‌روزه از پنجشنبه در شمال استان خبر داد و گفت: افزایش غلظت ذرات غبار، کاهش دید افقی و کیفیت هوا بویژه در برخی محورهای مواصلاتی شمال استان از پیامدهای این بادها است.

حاشیه‌های انتشار فیلم زندگی یک زوج در پمپ‌بنزین اندیمشک

گروه ایران زمین/ انتشار فیلمی از زندگی زن و شوهری در سرویس بهداشتی پمپ بنزین اندیمشک در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد.
در این فیلم کوتاه زندگی فردی با همسرش در سرویس بهداشتی پمپ بنزین اندیمشک به تصویر کشیده شده است که واکنش شهروندان بسیاری را به‌دنبال داشته و عده‌ای در فضای مجازی خواستار حمایت از این خانواده شدند.
به‌ گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان اندیمشک با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی در این رابطه گفت: فردی که زندگی وی در یکی از پمپ بنزین‌های اندیمشک به تصویر کشیده شده است از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد بوده که مانند سایر مددجویان از خدمات حمایتی این نهاد برخوردار است و تاکنون هیچ کوتاهی در ارائه خدمات به وی نشده است.
پیمان جهانگیری با اشاره به خدمات ارائه شده به این فرد افزود: فرد مذکور از حقوق‌ ماهانه، وام بدون بهره، لوازم خانگی، خدمات پزشکی و کمک موردی نقدی از سوی کمیته امداد بهره‌مند شده است. وی خاطرنشان کرد: همچنین این فرد دارای خانه‌ای در دست ساخت است و در حال حاضر برای اسکان، خانه‌ای مناسب از سوی خانواده همسرش در اختیار وی قرار دارد.
جهانگیری افزود: نامبرده به‌عنوان ‌نظافتچی در پمپ بنزین مشغول به‌کار است ضمن اینکه هماهنگی لازم‌ برای انتقال وی به محل مناسب صورت گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7396/11/548647/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها