خط خبر




هفدهمین جشنواره فیلم تصویر با معرفی برترین فیلم‌های بخش «چهل سال تهران» تمام شد. به‌ گزارش ایسنا ، در آخرین روز از برنامه‌ نمایش فیلم‌های هفدهمین جشنواره فیلم تصویر که شروع آن به بیش از پنج ماه پیش برمی‌گردد و به خاطر پاندمی کووید۱۹ با تأخیر، تعطیلی و توقف همراه بود، یک مراسم ویژه و محدود با حضور برخی از داوران، مسئولان فرهنگی و برندگان بخش ویژه «چهل سال تهران» در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شد تا منتخبان این بخش معرفی شوند و این جشنواره هم به این شکل به کار خود خاتمه دهد.
سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی از احتمال برپایی مراسم آنلاین یا مجازی برای اختتامیه مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» خبر داد. به‌گفته طباطبایی از آنجا که وزارت بهداشت یکی از حامیان این مسابقه است، قرار است برنامه‌های مراسم پایانی و برپایی نمایشگاه از سوی آنها اطلاع‌رسانی شود چون قرار است وزیر بهداشت در مراسم پایانی حضور داشته باشد.
به ‌گزارش هالیوود ریپورتر، سینماهای چین که دومین بازار بزرگ سینمایی جهان است از تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ (سوم بهمن) تعطیل شده بود و حالا پس از حدود شش ماه قرار است از تاریخ ۲۰ جولای (۳۰ تیر) بازگشایی شوند.
جشنواره «لومیر» فرانسه اعلام کرد امسال به برادران داردن جایزه افتخاری خود را اهدا می‌کند. به گزارش ورایتی، ژان‌پی‌یر و لوک داردن فیلمسازان بلژیکی جایزه لومیر افتخاری ۲۰۲۰ را در جشنواره لومیر دریافت خواهند کرد. این جشنواره که هر سال پائیز در لیون فرانسه برگزار می‌شود به تجلیل از استادان سینما و فیلم‌های کلاسیک می‌پردازد.
نشست نقد و بررسی کتاب «قرن دیوانه من» به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. این برنامه روز سه‌شنبه ۳۱ تیر ماه به نقد و بررسی این کتاب اختصاص خواهد داشت و از ساعت ۱۵ با حضور رضا علیزاده، صادق وفایی و سیدعلیرضا بهشتی‌شیرازی در مرکز فرهنگی شهرکتاب به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7396/19/548679/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها