دیگه چه خبر




اطلاعیه پلیس بهبهان درباره تجمع روز پنجشنبه

   خبر اول اینکه، فرماندهی انتظامی بهبهان دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست با هوشیاری از هرگونه تجمعی که می‌تواند مستمسکی برای حرکت ضدانقلاب شود، خودداری کنند. در ادامه این اطلاعیه آمده است: نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد. اطلاعیه نیروی انتظامی بهبهان پس از آن صادر شد که در پی‌ یک فراخوان، شامگاه پنجشنبه در منطقه مرکزی شهر، جمعیت معدودی با برگزاری تجمع و سردادن شعارهای هنجارشکن، قصد تحرکاتی داشتند که بلافاصله عوامل انتظامی جمعیت را متفرق وهیچ خسارت مالی و جانی در پی نداشت.
سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده نیروی انتظامی بهبهان روز جمعه در گفت‎وگو با ایرنا گفت: در پی یک فراخوان تعداد کمی از مردم بهبهان برای اعتراض به وضعیت اقتصادی در ساعت ۲۱ پنجشنبه در میدان بانک ملی این شهرستان تجمع کردند. ابتدا پلیس سعی داشت تا با مذاکره این افراد را متفرق کند اما آنها نه تنها متفرق نشدند بلکه اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکنانه کردند به همین دلیل پلیس هم با صلابت اقدام به متفرق کردن آنها نمود. فرمانده انتظامی بهبهان اضافه کرد: خوشبختانه با تدابیر انجام شده هیچ گونه خسارات مالی و جانی در این تجمع به وجود نیامد و افراد تجمع‌کننده هم به منازل‌شان هدایت شدند. وی افزود: مردم باید بدانند که افراد و گروه‎های معاند در شرایط حساس کنونی قصد تحریک مردم و ضربه زدن به نظام را دارند و به طور حتم می‌خواهند با تحریک احساسات مردم در جامعه تنش ایجاد کنند زیرا آنها به هیچ عنوان خیرخواه مردم نیستند و برای ضربه زدن به نظام قسم یاد کرده‌اند. پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود با هرگونه بی‎نظمی و یا حرکتی که موجب بر هم زدن آرامش جامعه شود با قدرت و صلابت برخورد خواهد کرد. به همین دلیل افراد نباید تحت تأثیر معاندان و مخالفان نظام قرار گیرند. در حال حاضر آرامش در تمام شهرستان بهبهان حاکم است و هیچ گونه مشکل یا بی نظمی در این شهرستان وجود ندارد.

بازداشت عوامل تشویق مردم به تجمع در خراسان رضوی

  خبر دیگر اینکه، سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی اعلام کرد: «شماری از عوامل اصلی گروه‎های معاند که مردم را به تجمع و اعتراضات خیابانی تشویق می‎کردند، شناسایی و دستگیر شدند.»
به گزارش فارس، سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با اشراف اطلاعاتی و اقدام سازمان اطلاعات سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی شماری از عوامل اصلی گروه های معاند که ضمن ارتباط با شبکه های ضدانقلاب، با انتشار فراخوان‌هایی هواداران و مردم را به تجمع و اعتراضات خیابانی تشویق می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.سپاه استان فارس هم اعلام کرد تیمی از  گروهک تروریستی که به منظور انجام عملیات ایذایی وارد استان فارس شده بود، توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و منهدم و اعضای آن دستگیر شدند. به گزارش ایسنا،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:این تیم همچنین بنا داشت تا در ایام سالگرد ارتحال رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اقدامات ایذایی انجام دهد که با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) با ناکامی مواجه شدند.

بولتون: ترامپ نمی تواند به توافق بهتری با ایران برسد

  دست آخر اینکه،  مشاور پیشین امنیت ملی امریکا در اظهاراتی مدعی شد که عملیاتی همچون عملیات ترور سردار سپهبد سلیمانی تنها در چند روز طراحی نمی‌شوند. به گزارش ایسنا، جان بولتون در گفت‌وگو با شبکه خبری فرانس ۲۴ گفت: من مخالف توافق هسته‌ای با ایران بودم. ترامپ ۱۵ ماه پس از رسیدن به ریاست‎جمهوری همچنان نمی‌توانست از آن خارج شود. فکر کنم او در نهایت دید که این توافق در امریکا محبوب نیست و من از خروجمان از برجام خوشحال شدم. بولتون همچنین مدعی شد: ترامپ همچنان می‌خواهد با ایران مذاکره کند. او فکر می‌کند که می‌تواند به توافق بهتری برسد اما از نظر من این به دور از واقعیت است. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: تمام مشاوران ترامپ به وی تأکید کردند که حمله ایران علیه پهپاد امریکایی، تأسیسات عربستان سعودی و کشتی‌های خلیج فارس‌ را تلافی کند اما وی در لحظه آخر تصمیمش را عوض کرد. برخی نیز ممکن است با تصمیم وی برای تلافی نکردن موافق باشند. بولتون همچنین در خصوص ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: عموماً نباید باور کرد که عملیات‌هایی که نتیجه خاصی به عمل می‌آورند تنها چند روز قبل از عملیات طراحی شده‌اند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7396/3/548703/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها