اخبار




مراکز درمانی نیروهای مسلح در اختیار بیماران کرونایی

 ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی این نهاد در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار خواهد گرفت. به گزارش ایلنا،  در این اطلاعیه آمده است: «پیرو پذیرش و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان ویروس کرونا در ۸ ماه گذشته توسط بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح، پس از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح درتاریخ 17/۰۷/1399 کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.»
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح هم گفت: ۵۶ بیمارستان نیرو‌های مسلح، تجهیز و آماده پذیرش بیماران کرونایی حتی در مناطق مرزی شده‌اند.به‌ گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ دوم پاسدار عراقی‌زاده افزود: افزون بر بیمارستان‌های ثابت، آمادگی احداث بیمارستان‌های صحرایی را در هر نقطه‌ که وزارت بهداشت صلاح بداند داریم.
وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در چهار پنج استان، بیمارستان صحرایی ایجاد شد و اکنون نیز ستاد کل نیرو‌های مسلح آمادگی دارد نقاهتگاه‌هایی را برای بیمارانی که از بیمارستان مرخص می‌شوند در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

اکران تصاویر استاد شجریان در شهر تهران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از اکران تصاویر استاد محمدرضا شجریان در فضاهای شهری پایتخت خبر داد.
 حجت نظری به ایسنا گفت:  در پیگیری که از سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام دادم، بنا شد تا تصاویر استاد شجریان روی بیلبوردها و فضاهای شهری پایتخت نصب شود. البته من هم مانند میلیون‌ها نفر از مردم ایران دلم می‌خواست که در زمان حیات استاد و برای دعوت به کنسرت ایشان این بیلبوردها را در فضاهای شهری ببینم اما افسوس که نشد. به گفته او، اقدامات مربوط به جانمایی این تصاویر انجام شده و پس از چاپ به زودی در سراسر شهر نصب خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7464/5/556964/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها