اخــــــــبار




لیگ برتر فوتبال به تعویق افتاد

فدراسیون پزشکی ـ ورزشی لیگ برتر فوتبال را به تعویق انداخت. با اینکه قرار بود این رقابت‌ها از ۱۰ آبان آغاز شود ولی به گزارش سازمان لیگ فوتبال ایران، با ابلاغ محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، شروع مسابقات لیگ برتر بیستم به تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ موکول شد و برنامه اصلاحی مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

مدیران سرخابی در خواب خرگوشی بودند

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس دیروز در گفت‌و‌گو با رادیو تهران در مورد برگزاری جلسه با سرخابی‌ها اظهار داشت: «دو جلسه برگزار کردیم. تعدادی از پیشکسوتان، هواداران و مسئولان وزارتخانه (ورزش) را خواستیم که مطالب‌شان را مطرح کنند و ما هم شنیدیم. اعلام حمایت کردیم که دو باشگاه بدون دغدغه به فعالیت‌شان ادامه دهند. مشکلات را مطرح کردند، نمایندگان مجلس و مرکز پژوهش‌ها هم راهکارهای قانونی را پیش رویشان قرار دادند. از سویی کارگزاران به تعهداتشان عمل و بخشی از مشکلات را حل کردند ولی هنوز مشکلات به‌صورت کامل حل نشده است. مدیران سرخابی در پرونده برانکو و شفر در خواب خرگوشی بودند، نیاز بود تکانی به آنها داده شود و به خودشان آمدند و پیگیری کردند.»

منصوریان: بازیکن 3 میلیاردی 10 میلیارد می‌خواهد

علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتور در حاشیه تمرین دیروز این تیم در جمع خبرنگاران گفت: «در بازار نقل و انتقالات قیمت‌ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست. نمی‌شود بازیکنی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد قراردادش بوده الان 5 و نیم میلیارد پول بخواهد؛ یا بازیکنی که 3 میلیارد بوده امسال 10 میلیارد درخواست کند. یک حبابی ایجاد شده ولی متأسفانه این حباب در حال تبدیل شدن به واقعیت است ولی سیاستگذاری ما این بود که زیاد وارد این فضای حباب هم نشویم. »

تست کرونای رئیس کمیته ملی المپیک مثبت شد

کیکاووس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار گفت: «بعد از ملاقات سیدرضا صالحی امیری و مدیران کمیته ملی المپیک با یکی از قهرمانان نام آور‌ کشورمان که تست کرونایش هم مثبت اعلام شد، جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش صالحی امیری عصر امروز مثبت اعلام شد. خوشبختانه وضعیت جسمانی او خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهد بود.»‌

4 سؤال مهمی که استقلال پاسخش را می‌خواهد

وضعیت 4 بازیکن تیم استقلال تا حدودی نامشخص است و همین مسأله موجب نگرانی هواداران استقلال شده است. به گزارش ورزش سه، علی کریمی مهره کلیدی استقلال، هنوز با این باشگاه به توافق نهایی نرسیده است. هرویه میلیچ  قراردادش را فسخ کرده. سومین ابهام در مورد محمدرشید مظاهری سنگربان این تیم است که ثبت قرارداد او به خاطر شکایت تراکتور در شرایط نامعلومی است. مهدی قائدی هم در حاشیه دیدار دوستانه استقلال و نفت مسجدسلیمان با لباس شخصی نظاره‌گر عملکرد هم تیمی‌هایش بود و در پاسخ به سؤال ماندن یا رفتنش، اعلام کرد اگر استقلال بخواهد، می‌مانم ولی با این حال هنوز ماندن یا نماندن او مشخص نیست.‌‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7473/18/558070/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها