ایران در ایران




صدور کارت تردد برای تشییع کنندگان در آرامستان اراک

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ازدحام مردم در زمان تشییع اموات در آرامستان اراک، گفت: مقرر شد فردی که امور متوفی را انجام می‌دهد، در مراجعه برای تحویل میت، ۲۵ کارت تردد دریافت کند و باقی همراهان در بیرون فضای آرامستان حضور داشته باشند.
 بهروز اکرمی، در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به نمایشگاه خودرویی که هفته گذشته در شهرستان خمین برگزار شد، گفت: اتفاق رخ داده در خمین به‌هیچ عنوان قابل قبول نیست، به همین دلیل فرماندار شهرستان همه ابعاد موضوع را بررسی و گزارش را مکتوب به ستاد ارسال کند. وی با اشاره به بازدید اخیر از سطح شهر اراک اظهار کرد: وضعیت استفاده از ماسک در شهر اراک مطلوب بوده و اصناف نیز رعایت می‌کنند، اما آرامستان اراک بین ساعات ۸ تا ۱۴ در زمان تشییع اموات درگیر مشکلاتی است.  وی تصریح کرد: در بازه زمانی مذکور که فرد متوفی تحویل بازماندگان شده و تشییع می‌شود حدود ۸۰۰ تا 1000 نفر در یک محل جمع می‌شوند که بسیار خطرناک است، البته برای جلوگیری از تجمع در مقابل در ورودی این مجموعه برای ۷۲ ساعت پلیس مستقر باشد تا تجمعی صورت نگیرد و افراد در خودروهای خود تا زمان تشییع حضور داشته باشند.

پزشک خیّر میبدی درگذشت

یزد - پزشک خیر میبدی که از بیمارانش فقط ۵۰۰ تومان حق ویزیت می‌گرفت و اخیراً به‌دلیل ابتلا به کرونا در بستر بیماری افتاده و مردم شهرش را نگران سلامتی‌اش کرده بود، امروز به دیار باقی شتافت.
دکتر «محمد آقایی میبدی» که به دکتر ۵۰۰ تومانی نیز معروف بود و از بیماران بی‌بضاعتش بدین نحو حمایت مالی می‌کرد، صبح دیروز در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
به گزارش ایسنا، دکتر «ذبیح‌الله برجسته» مدیر بیمارستان امام جعفر صادق(ع) ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: متأسفانه از دو شب قبل، علائم حیاتی دکتر آقایی بشدت دگرگون شد و وخامت حال وی باعث شد که مقارن ساعت هفت صبح سه‌شنبه ششم آبان‌ماه، دیار حق را لبیک گفته و مردم میبد را در فقدان خود عزادار کند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7477/11/558543/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها