تصادف زنجیره‌ای خونین در چابهار



گروه حوادث / انحراف به چپ کامیون در جاده چابهار منجر به تصادف زنجیره‌ای با یک کشته و 9 مصدوم شد.
مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این‌باره گفت: این تصادف زنجیره‌ای ساعت 11 صبح پنجشنبه بین یک دستگاه وانت تویوتا دو کابین، مینی‌بوس هایس، پراید و کامیون رخ داد. یک خودرو نیز در این تصادف متعلق به نمایندگان مجلس بوده، که طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد نمایندگان مجلس در خودرو دیگری بودند و آسیبی ندیدند. در این حادثه 10 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ مصطفی کول‌زاده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) نیز درباره علت این سانحه گفت: کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ راننده کامیون را عامل بروز تصادف زنجیره‌ای مسیر چابهار- دشتیاری تشخیص دادند. یکی از مجروحان نیز در بیمارستان جان باخت.
دکتر محمدمهران امینی‌فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز به ایرنا گفت: خالد صادقی یکی از تجار منطقه آزاد چابهار و از مجروحان تصادف زنجیره‌ای فوت کرده است. از مجموع مجروحان این حادثه که در بیمارستان امام علی(ع) چابهار بستری هستند علاوه بر یک فوتی، ۲ نفر هم شرایط وخیمی دارند. تعدادی از مجروحان این حادثه از مسئولان منطقه آزاد چابهار هستند اما خودروی حامل ۲ نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل منطقه آزاد که در این مسیر در حرکت بوده دچار حادثه نشده و مشکلی برای آنان پیش نیامده است.
نایب رئیس و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به اتفاق مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و تعدادی از مدیران و مسئولان و فعالان اقتصادی این منطقه در حال عزیمت به منطقه مرزی ریمدان بودند که یکی از خودروهای این کاروان دچار حادثه شد اما نمایندگان مجلس و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در خودروی دیگری بودند که مشکلی برای آنان پیش نیامده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7479/12/558771/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها