رئیس جمهوری در جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح کرد

قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا محور نظارت بر مصوبات


رئیس جمهوری پنجشنبه گذشته در جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا را محور نظارت بر اجرای تمامی مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و تأکید کرد که تمامی اقدامات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز صرفاً از طریق سخنگوی ستاد ملی به مردم اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی با قدردانی مجدد از بیانات بسیار مهم رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: معظم له برای تکمیل و تصحیح راه پیش‌روی ستاد ملی مبارزه با کرونا، نکات بسیار مهمی را بیان فرمودند که نشان می‌دهد به رغم اقدامات بسیار گسترده در هشت ماه گذشته، همچنان کار عظیم و بزرگی پیش رو داریم که نیازمند همکاری، همراهی و هم‌افزایی بیشتر در همه مجموعه‌های دست‌اندرکار در این مبارزه جهادی است.
رئیس جمهوری افزود: در همین راستا اعضای هر یک از کمیته‌ها طبق وظایف هشت ماه گذشته خود موظف به رصد روند مقابله با بیماری و مصوبات ستاد هستند و تصمیمات متخده را که با مشورت متخصصان حاصل می‌شود نیز در اختیار جلسه رؤسای کمیته‌ها می‌گذارند که هر پنجشنبه برگزار می‌شود. این تصمیمات پس از تأیید و نهایی شدن در جلسه رؤسای کمیته‌ها، برای تصویب نهایی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح می‌شود.
روحانی اضافه کرد که همه مصوبات ستاد ملی برای اجرای دقیق و نظارت بر روند اجرا در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پیگیری خواهد شد.
روحانی گفت: از آنجایی که از جمله وظایف قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، هم‌افزایی و تقویت توانایی‌های مختلف در سطح کشور است، لازم است این قرارگاه از تمامی ظرفیت‌های درون کشور اعم از دولتی و خصوصی، قوای نظامی و انتظامی و سازمان‌های مردم نهاد، بسیج، تشکل‌های مذهبی، مساجد و خیرین استفاده کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7479/2/558791/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها