دیگه چه خبر؟




قطار تحریم‌های ترامپ آرام  ندارد

 خبر اول اینکه، وزارت خزانه‌داری امریکا پنجشنبه شب از اعمال تحریم‌هایی جدید علیه اشخاص و نهادهای ایرانی خبر داد، تحریم‌هایی که به اذعان کارشناسان غربی دیگر چندان تأثیر اقتصادی و مالی برای ایران ندارد. به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری امریکا با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه حسین فیروزی آرانی (ارتباط با بازرگانی کالای باختر)، امیرحسین بحرینی (ارتباط با شرکت پلیمر آریا ساسول)، مرتضی مصطفی‌منیر (ارتباط با شرکت کشتیرانی و نفتکش استریت شیپ بروکر)، رمضان اولادی (ارتباط با شرکت پتروشیمی کیوان) و لین نا وی (ارتباط با شرکت Binrin) ) خبر داد. همچنین ۱۱ نهاد پلیمر آریا ساسول (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، شرکت بازرگانان کالای باختر، شرکت Binrin  (ارتباط با شرکت پلیمر آریا ساسول)، هلدینگ انرژی Elfo (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، شرکت Glory Advanced (ارتباط با شرکت پترویشیمی تریلیانس)، شرکت Jane Shang (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، هلدینگ انرژی Jiaxing (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)،  شرکت پتروشیمی کاویان، شرکت پتروشیمی مروارید (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، شرکت Sibshur (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس) و شرکت Strait Shipbrokers در لیست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری امریکا قرار گرفته‌اند.

احضار سفیر تهران در لندن

 خبر دیگر اینکه، وزارت خارجه انگلیس از احضار سفیر ایران در لندن به این وزارتخانه خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، وزارت خارجه انگلیس اعلام کرده که روز پنجشنبه حمید بعیدی‌نژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور را در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر فراخوانده شدن نازنین زاغری، زندانی امنیتی به دادگاه، احضار کرده است. بنابر این بیانیه، مقامات انگلیسی نگرانی عمیق خود را به بعیدی‌نژاد ابراز کرده و خواستار پایان دادن به حبس زاغری شدند. همسر نازنین زاغری اخیراً ادعا کرده که این متهم ایرانی- انگلیسی برای بررسی اتهام جدید به دادگاه فراخوانده شده است.

قاضی حداد فوت کرد

 دست آخر اینکه، وکیل قاضی حداد از مرگ موکل خود بر اثر کرونا خبر داد. به گزارش ایلنا، محمد اصلانی وکیل حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حداد درخصوص فوت موکل خود گفت: متأسفانه ایشان دو روز پیش بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان گاندی به رحمت خدا رفت. گفتنی است، حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حداد معاون امنیت دادستان تهران در زمان دادستانی سعید مرتضوی و یکی از متهمان پرونده کهریزک بود که به انفصال موقت از شغل خود محکوم شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7479/3/558799/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها