اخبــــار



فردا؛ آغاز هفته ششم با دیدار سپاهان - نساجی

هفته ششم لیگ برتر فوتبال، فردا با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود و از ساعت 15 جمعه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، میزبان نساجی است. شاگردان محرم نویدکیا در حالی در این بازی به میدان می‌روند که هفته قبل شکست غیرمنتظره 3-1 را برابر نفت مسجد سلیمان تجربه کردند ولی قائمشهری‌ها دیدارشان برابر پرسپولیس لغو شد و به میدان نرفتند. گفتنی است سایر بازی‌های این هفته شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

رحمان رضایی تا اطلاع ثانوی محروم شد

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص چند پرونده دیروز اعلام شد که در یکی از مهم‌ترین آنها رحمان رضایی، سرمربی ذوب آهن به‌دلیل نشر اکاذیب و افترا نسبت به مقامات رسمی برگزارکننده مسابقه و داوران، با صدور قرار دستور موقت تا صدور رأی مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است و جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید 24 آذردر کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

سمیعی: زمان حضور حناچی، پروتکل‌ها رعایت شد

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه هم‌اندیشی مهدی علی‌نژاد با سردبیران ورزشی در مورد حضور پیروز حناچی شهردار تهران در تمرین سرخپوشان گفت: «پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده بود و فاصله ما با بازیکنان حداقل 5-6 متر بود و در زمان کوتاهی این دیدار انجام شد.» او همچنین در مورد وضعیت پرونده آل‌کثیر نیز گفت: دادگاه عالی ورزش لایحه دفاعی ما را اعلام وصول کرده و تا 24 آذربه AFC فرصت داده تا در این پرونده لایحه خود را به این دادگاه بفرستد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7513/18/562744/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها