اخبـــــار




نقل قول سلطانی‌فر از روحانی برای پرسپولیسی‌ها

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر جمعه با حضور در محل استقرار تیم پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار مهدی علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند. سلطانی‌فر در این بازدید با تقدیر از زحمات مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس خطاب به بازیکنان و پرسنل این تیم گفت: «تا همین‌ مرحله هم که در فینال حاضر شدید یک پیروزی بزرگ برای شما محسوب می‌شود و یک دستاورد تاریخی و فراموش نشدنی که تیم پرسپولیس توانسته طی چند سال گذشته دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. در هفته‌ای که گذشت خدمت رئیس‌جمهوری رسیدم و گزارشی از وضعیت بازی‌ها ارائه دادم. حساسیت لیگ قهرمانان آسیا و کار بزرگی را که تیم پرسپولیس انجام داده به اطلاع ایشان رساندم. آقای روحانی گفت من نیز دعا می‌کنم که این تیم به موفقیت برسد و قهرمان آسیا شود.» وی افزود: «رئیس‌جمهوری هدیه‌ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تقدیم می‌شود. الان که چشم یک ملت و مجموعه دوستداران فوتبال به‌دنبال موفقیت پرسپولیس به‌عنوان نماینده فوتبال ایران است امیدواریم که با عزم و اراده بتوانید دل همه مردم کشور را شاد کنید. حدود ۲۷ سال است که قهرمان آسیا نشدیم درحالی که در این مدت سه بار به فینال رسیدیم ولی دستمان از جام کوتاه ماند.»

بیانیه باشگاه استقلال درخصوص فرشید اسماعیلی

پنجشنبه در تمرین استقلال اتفاقی افتاد که منجر به ایجاد یک حاشیه لفظی بین احمد مددی، سرپرست باشگاه و فرشید اسماعیلی شد. اسماعیلی در زمان تمدید قرارداد با استقلال، خارج از قرارداد از هوادار متمول آبی‌ها (نامداری) ۲.۵ میلیارد تومان پول گرفته و حالا مددی آن را جزئی از قراردادش می‌داند که همین موضوع باعث اختلاف طرفین شده است. مدیران استقلال به اسماعیلی اعلام کرده‌اند باید از این هوادار نامه بیاورد که این مبلغ را به‌عنوان هدیه دریافت کرده در غیر اینصورت این پول به‌عنوان دریافتی قراردادش برای این فصل محاسبه خواهد شد. این موضوع باعث شد تا باشگاه استقلال بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود صادر کند. در بخشی از بیانیه استقلال آمده است:‌«مبلغ پرداختی از سوی آقای نامداری در قالب قرض‌الحسنه به باشگاه بوده و استقلال باید این مبالغ را به ایشان بازگرداند. به‌همین دلیل ادعای دریافت هدیه مردود شمرده می‌شود چراکه این مبلغ باید به آقای نامداری پس داده شود و در صورتی که این پول برگردانده شود ولی جزئی از قرارداد اسماعیلی محسوب نشود، این بازیکن حدود ۵۰ درصد بیشتر از رقم مندرج در قراردادش را دریافت کرده است.» اسماعیلی در جریان تمرینات اعلام کرد که «روی من برای بازی بعدی (شهرخودرو) حساب نکنید» از سویی اسماعیلی زیر پست باشگاه کامنت گذاشت و نوشت: «جز دروغ چیز دیگری بلد نیستید.»

تأیید میزبانی تهران برای مسابقات تیم ملی فوتبال

کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی تهران در ایام کرونا را برای ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 تأیید کرد. به گزارش سایت «الکوره» عربی، فدراسیون فوتبال بحرین زمان‌بندی بازی‌های خود در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد که طبق اعلام AFC به فدراسیون بحرین، بازی دوم این تیم با ایران به میزبانی تهران در تاریخ 17 خرداد 1400 برگزار می‌شود. به این ترتیب تیم ملی 5 فروردین در ورزشگاه آزادی با هنگ کنگ، 10فروردین با کامبوج در خانه حریف، 17 خرداد در ورزشگاه آزادی با بحرین و 25 خرداد در آزادی با عراق دیدار می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7515/14/562976/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها