دیگه چه خبر


شرکت انگلیسی همدستی در ترور سردار سلیمانی را رد کرد

   خبر اول اینکه، یک سخنگوی شرکت امنیتی انگلیسی G4S که به فراهم کردن اطلاعات لازم برای نیروهای امریکایی در جهت ترور سردار قاسم سلیمانی متهم شده بود، گفت: در پاسخ به گمانه‌زنی‌های اخیر، G4S می‌خواهد مشخص کند هیچ‌گونه دخالتی در حمله به سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نداشته است.  به‌گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، پیش‌از این در بخش دوم مستند الرحله الاخیره(آخرین سفر) که شبکه ماهواره‌ای العهد عراق آن را پخش کرد، آمده بود که شرکت انگلیسی «جی.فور.اس» متهم به رصد تحرکات سردار سلیمانی و ابومهدی و تسهیل عملیات ترور آنها است و این شرکت معمولاً افراد عراقی را استخدام می‌کند تا برای تحقق اهداف خود آنها را به‌کار گیرند. برخی اطلاعات نشان می‌دهد که فردی تحرکات سردار سلیمانی را به این شرکت داده است و یک فرد عراقی نیز که تا این لحظه شناسایی نشده به این مسأله متهم است.

سردار نقدی: به واکسن خارجی اعتماد ندارم

  خبر دیگر اینکه، سردار نقدی درباره اظهارات اخیر خود در خصوص توصیه به پاسداران در زمینه پرهیز از مصرف واکسن‌های خارجی کرونا با طرح این پرسش که صاحبان شرکت‌های بزرگی که این واکسن‌ها را تولید می‌کنند چه کسانی هستند؟ گفت: امروز همان‌هایی صاحبان شرکت‌های تولید کننده واکسن کرونا هستند که معتقدند جمعیت مردم دنیا زیاد است و باید ۲۰ درصد از جمعیت دنیا کاسته شود؛ این کاهش نیز تنها از طریق افزایش مرگ و میر صورت می‌گیرد. به‌گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس اسنادی که وجود دارد این مؤسسات خود ویروس را دستکاری و آلوده کرده‌اند؛ در این شرایط چگونه می‌توان به آنها اعتماد کرد؟ من اعتماد نمی‌کنم.  همچنین تصاویری از تجمع عده‌ای مقابل وزارت بهداشت در اعتراض به اقدام دولت برای خرید واکسن خارجی کرونا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. روی پلاکارد یکی از معترضین نوشته بود: «نه به واکسن داخلی، نه به واکسن خارجی! ما خودمان واکسن امام‌ کاظم داریم!» عبدالرضا داوری مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد هم گفته که در میان تجمع کنندگان بوده است.

دیدار چمران با قالیباف، دهقان و قاسمی

  دست آخر اینکه، مهدی چمران، نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تدوین سازوکار انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات 1400 از دیدار خود با برخی نامزدها سخن گفت. به گزارش ایلنا، وی در پاسخ به این سؤال که «گفته می‌شود شما با برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مانند آقای قالیباف یا آقای دهقان ملاقات و گفت‌وگو داشته‌اید» اظهار داشت: رایزنی به آن معنا که نه . با همه افراد سلام و علیک و احوالپرسی و رفت و آمد داشتیم و داریم، با آقای رستم قاسمی هم داشتیم که شما اشاره نکردید. وی درخصوص دیدار با علی لاریجانی، گفت: بعد از پایان مجلس دهم تاکنون دیداری با لاریجانی نداشته‌‌ام. چمران درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات شورای شهر آینده، بیان داشت: خدا می‌داند، خودم علاقه‌ای ندارم و هنوز هیچ فکری نکرده‌ام. من به شخصه دوست دارم افراد دیگری باشند حالا اینکه مردم چه بخواهند این یک بحث دیگری است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7532/3/565096/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها