ایران در ایران





مستند سردار شهید «قاسم سلیمانی» در همدان ساخته می‌شود

همدان-  استاندار همدان با اشاره به سفر تاریخی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همدان و بازتاب گسترده داخلی و خارجی سخنرانی حماسی ایشان، گفت: بر همین اساس و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان، فیلم مستندی از این سفر به عنوان یک رویداد ماندگار و افتخارآفرین تهیه و تولید می‌شود. «یادواره شهدای استان همدان در عملیات رمضان و وداع با پیکر دو شهید تازه تفحص شده، ۴ مرداد ۱۳۹۷ در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد که سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان و سخنران ویژه این یادواره بود. سردار شهید سلیمانی در سخنرانی تاریخی خود در این یادواره گفت که رئیس‌ جمهوری امریکا در جواب رئیس ‌جمهوری ما مطالب سخیفی را (در توئیتر) بیان کرده، آقای ترامپ، شأن رئیس ‌جمهوری ما نیست که جواب تو را بدهد من به عنوان یک سرباز جواب تو را می‌دهم، از آنچه فکر کنید به شما نزدیک‌تریم، یادتان باشد طرف حساب شما من هستم و نیروی سپاه قدس نه تمام نیروهای مسلح. حاج قاسم همچنین خطاب به ترامپ افزود: بدان ما ملت شهادتیم، ملت امام حسینیم، حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ بیایید، ما منتظر شما هستیم.»

رشد ۱۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری گردشگری مازندران

ساری - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت که طی هفت سال اخیر ۸۳ هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ساخت مجموعه‌های گردشگری استان انجام شد که نسبت به‌گذشته رشد صددرصدی دارد. به گزارش ایرنا، سیف‌الله فرزانه افزود: در دو دوره دولت تدبیر و امید یعنی از سال ۹۱ تا به امروز ۹۹۰ فقره موافقت اصولی در بخش سرمایه‌گذاری برای ساخت مجموعه‌های گردشگری صادر شد که حدود ۸۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری را در پی داشت. وی ادامه داد: این درحالی است که در کل دولت های نهم و دهم میزان حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده بر اساس موافقت اصولی ۴۷ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال بود.
فرزانه گفت: تقاضاً برای سرمایه‌گذاری در گردشگری مازندران در سال‌های اخیر بیش‌ از گذشته واقعی و عملیاتی بود زیرا در هفت سال اخیر تنها ۱۵ درصد موافقت اصولی سرمایه‌گذاری باطل شد در حالی که پیش از این حدود ۴۰ درصد موافقت‌های اصولی به دلایل مختلف باطل می‌شد. وی افزود: ساخت دو هتل پنج ستاره در شهرستان نوشهر، ساخت هتل چهار ستاره در ساری، مجموعه تفریحی و گردشگری در ساری و همچنین مجموعه تفریحی در چالوس از بزرگ‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال‌های اخیر است. مدیرکل میراث فرهنگی مازندران همچنین به بهره‌برداری ۲۲۶ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵ هزار میلیارد در هفت سال اخیر اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از این پروژه‌ها سال‌ها و حتی چند دهه بر زمین مانده بودند که به دلایل مختلف از جمله مشکلات مجوز و همچنین موانع بین دستگاهی معطل ماندند.

بازداشت اخلالگر بازار نهاده‌های دام و طیور شمال کشور

ساری -  اخلالگر بازار نهاده‌های دام و طیور شمال کشور توسط نیروهای اطلاعات سپاه مازندران بازداشت شد . به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مأموران اطلاعات سپاه در ادامه برخورد با اخلالگران بازار نهاده‌های استان مازندران و کشور، مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت تولید خوراک دام و طیور شمال کشور را به اتهام اخلال در بازار نهاده‌ها و اقدامات مجرمانه بازداشت کردند. هفته گذشته با ورود اطلاعات سپاه مازندران و با پیگیری‌های به عمل آمده رد پای یکی دیگر از شرکت‌های واردکننده در این فساد گفته شده آشکار شد و با مسجل شدن نقش گسترده این شرکت در افزایش قیمت نهاده‌های دام و طیور، بالاخره این واردکننده بزرگ نهاده‌های دامی توسط سازمان اطلاعات سپاه مازندران بازداشت شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7532/11/565128/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها