اخبــــار



صالحی امیری: اساسنامه فدراسیون فوتبال تغییر کند

سیدرضا صالحی امیری در برنامه «ورزش و مردم» در مورد انتخاب شعار کاروان ایران در المپیک توکیو و نرخ پاداش قهرمانان المپیک گفت: «جمع‌بندی نهایی روی چند مفهوم شد که ستارگان ایران زمین بود. برخی پرسیدند چرا این نام انتخاب شده است. ما گفتیم که ستارگان ایران، شهدا و قهرمانان هستند. کلمه ایران هم برای حضور ایران است. فلسفه شعار ایجاد وحدت ملی است و نباید باعث اختلاف شود. کاری که ما انجام می‌دهیم، پرداخت پاداش، پای سکو است. هنوز قطعی نکرده‌ایم. معمولاً پاداش طلا ۵۰۰۰ دلار، نقره ۳۰۰۰ دلار و برنز ۲۰۰۰ دلار است. ما ارز را از بانک مرکزی به نرخ روز می‌خریم و همان ارز را به ورزشکاران می‌دهیم. آن چیزی که الان مهم است این است که ما بتوانیم کاروان قدرتمندی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم تا کام ملت را در سال ۱۴۰۰ شیرین کنیم.» رئیس کمیته ملی المپیک همچنین گفت: «رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پاسخ به استعلام کمیته ملی المپیک از حضور نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون فوتبال ایران استقبال کرد. اینفانتینو علاوه بر ریاست فدراسیون جهانی فوتبال عضو کمیته اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک است و در جواب به استعلام ما نه تنها با حضور کمیته المپیک در مجمع فدراسیون فوتبال مخالفتی نداشت بلکه از این موضوع استقبال کرد. با توجه به موافقت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال لازم است اساسنامه فدراسیون فوتبال تغییر کند.»

قول سلطانی‌فر به وزیر رفاه درباره بدهی به شستا

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علیه فدراسیون فوتبال اقدام قانونی انجام داده و ساختمان این فدراسیون را در ارتباط با بدهی ۲ میلیون یورویی به مزایده گذاشته است اما محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص گفت: «از لحاظ قانونی مکلف بودیم نسبت به اسناد تجاری فدراسیون فوتبال که آنها به عنوان ضمانت داده بودند، اقدام کنیم ولی آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، با توجه به مذاکراتی که با هم داشتیم، قول دادند که در چند ماه باقیمانده تا پایان سال، نسبت به پرداخت مانده بدهی به شرکت‌های تعاونی (شستا) عمل کنند.»

تراکتور پرهوادارترین باشگاه آسیا اعلام شد

با پایان فرصت حضور در نظرسنجی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب محبوب‌ترین باشگاه قاره آسیا، تراکتور با ۵۱.۱۴ درصد آرا به عنوان پرهوادارترین باشگاه قاره کهن معرفی شد و پرسپولیس هم ۲۱.۶۵ درصد رأی کاربران را به خود اختصاص داد و در جایگاه دوم قرار گرفت. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم به همین عنوان پیام تبریکی را خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7532/14/565153/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها