مهلت ثبت‌نام مسکن ملی ٤ روز دیگر پایان می‌یابد



معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: متقاضیان مسکن ملی در مرحله چهارم ثبت‌نام که در ٢٢ استان کشور در حال انجام است فقط تا پنجشنبه این هفته فرصت ثبت‌نام دارند.
محمود محمودزاده، گفت: مرحله نخست ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهایی که در آنها اراضی جدید احصا شده است تا روز پنجشنبه ادامه دارد. وی توضیح داد: این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاشده در تعدادی از شهرهای واقع در ۲۲ استان کشور از جمله (ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان رضوی، اردبیل، اصفهان، خراسان جنوبی و هرمزگان) برنامه‌ریزی شده است. معاون وزیر راه گفت: متقاضیان این شهرها از تاریخ بازگشایی سامانه که ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه (١٨ دی‌ماه) بود، ثبت‌نام را شروع کردند و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (٢٥ دی‌ماه) فرصت دارند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس https://tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی گفت: با توجه به محدودیت تأمین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تأیید شده انتخاب خواهند شد./ایرنا



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7540/7/566072/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها