در حاشیه دربی




اعتراض سرخابی‌ها به سهمیه میهمانان ویژه

نشست هماهنگی قبل از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) صبح دیروز در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ، با حضور نمایندگان دو باشگاه و ناظران و عوامل اجرایی این مسابقه برگزار شد. در جریان این نشست، در خصوص جزئیات مربوط به رعایت بحث‌‌های کرونا و حضور افراد در ورزشگاه تبادل نظر شد که نمایندگان دو باشگاه، نسبت به عدم افزایش سهمیه میهمانان اعتراض کردند. در این جلسه، صحبت‌‌هایی هم حول محور حضور افراد در ورزشگاه‌ها عنوان شد که نمایندگان دو باشگاه بیان کردند؛ در شهرستان‌‌ها افراد زیادی در ورزشگاه حاضر می‌‌شوند و هیچ مراعاتی در این خصوص نمی‌شود اما در تهران این موضوع قاطعانه مورد اجرا قرار می‌‌گیرد.

مهدی: بحث دوپینگ محرمانه است

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره شایعاتی که مبنی بر دوپینگ یکی از بازیکنان استقلال مطرح شده است، گفت: «اجازه دهید در این مورد که بحث پزشکی است، فدراسیون صحبت کند. هیچ وقت تست‌ها از قبل اعلام نمی‌شود و حتی خود ما در روز بازی نمی‌دانیم چه اتفاقی در بحث دوپینگ رخ می‌دهد. این موضوع محرمانه است و اگر دوستان تصمیم بگیرند، حضور پیدا کنند ما هم در خلال بازی متوجه می‌شویم. این روال قانون بحث مبارزه با دوپینگ است و اگر این اتفاق هم رخ دهد، مسأله جدیدی نیست و قبلاً هم اتفاق افتاده است.» او درباره زمان برگزاری دیدارهای معوقه خاطرنشان کرد: «برنامه مسابقات بعد از دربی مشخص می‌شود.»

اسلحه پرسپولیسی‌ها از نظر مدیرعامل باشگاه

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دربی 94 اظهار داشت: «وضعیت بازیکنان خوب و امیدوارکننده است. هر روز گزارش کاملی را از شرایطی که بازیکنان پشت سر می‌گذارند دریافت می‌کنم و مثل همیشه با اعضای کادرفنی در تماس هستم. خدا را شکر می‌کنم که همه چیز بخوبی پیش می‌رود. پرسپولیس در این سال‌ها پیشرفت فنی قابل ملاحظه‌ای داشته و حضور مربیانی بادانش و متعصب باعث ادامه پیشرفت تیم شده است. بازیکنان پرسپولیس در این مدت ثابت کرده‌اند چهره‌های الهام‌بخش فوتبال ایران هستند. هرگاه با مربیان یا بازیکنان صحبت می‌کنم، از ذهنیت مثبتی که در تیم وجود دارد، لذت می‌برم. این ذهنیت و قدرت روحی و روانی بازیکنان بدون تردید مهم‌ترین اسلحه ما در تمام بازی‌های این فصل است.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7540/19/566126/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها