چهره




قدوس: از فشار مسابقات در انگلیس سردرد می‌گیرم

برنتفورد در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس، امشب میزبان لسترسیتی است. سامان قدوس که در 2 مسابقه اخیر برنتفورد درخشان ظاهر شده و توانسته گلزنی کند، امیدوار است مقابل لسترسیتی هم بدرخشد. او به سایت باشگاه برنتفورد چنین گفت: «بازی مقابل لسترسیتی برایم خیلی معنا دارد. من هر جایی می‌روم همه درخصوص جام حذفی صحبت می‌کنند و می‌فهمم چقدر این رقابت ها برایشان اهمیت دارد.» او درخصوص رضایت از حضور در برنتفورد چنین نظر داد: «جا افتادن در اینجا هم سخت است و هم آسان. البته باید بگویم 3 بازی در هفته برایم یک اتفاق شوکه‌کننده است. تمام مسابقات هم بسیار سخت و نزدیک است. بعد از بازی من کاملاً‌ احساس می‌کنم از خستگی در حال مردن هستم. سردرد می‌گیرم و واقعاً این لیگ سخت است اما از این سختی لذت می‌برم.

 گوچی: سال گذشته 4 گل زدم، الان3 گل

در هفته هجدهم لیگ هلند، زووله مقابل ویلم به برتری 3-1 رسید و رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی که از شروع نیمه دوم وارد ترکیب زووله شده بود، توانست در 12 دقیقه هت‌تریک کند. طبق گزارش سایت اوپتا، گوچی توانست با گلزنی در دقایق 58، 62 و 69 به اولین بازیکن تاریخ لیگ هلند بدل شود که 2 بار به عنوان یار تعویضی به میدان آمده و هت‌تریک کرده است. او در گذشته در سپتامبر 2019 (شهریور 98) مقابل والویک توانست 4 گل به ثمر برساند. قوچان‌نژاد در این خصوص گفت:«سال گذشته در اولین مسابقه‌ام 4 گل زدم و اکنون
3 گل، برای همین بسیار خشنود و خوشحالم.» قوچان نژاد که توانست بهترین بازیکن زمین نام گیرد، ادامه داد:«در تمامی لحظاتی که بازی نمی کردم، سخت تمرین و تلاش کردم و اکنون جایزه‌اش را گرفتم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7549/18/567271/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها