اخبـــــار




تأکید بر قانونمداری و بی‌طرفی برگزارکنندگان انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه قانونمداری و بی‌طرفی، اصول اولیه برگزارکنندگان انتخابات خردادماه 1400 است، گفت: مسئولان برگزاری انتخابات به مفاد قانون مسلط باشند.
به گزارش ایسنا، شکرالله حسن بیگی در جلسه هماهنگی با معاونان سیاسی و امنیتی فرمانداری‌های استان تهران با اشاره به مسئولیت مهم معاونان سیاسی و امنیتی فرمانداری‌ها به‌عنوان رئیس هیأت اجرایی انتخابات در شهرستان‌های استان گفت: برگزاری انتخابات مسئولیتی است که در وزارت کشور پس از برقراری امنیت به‌عنوان اهم وظایف شناخته می‌شود. معاون استاندار تهران گفت: براساس تأکید وزیر کشور، برگزاری انتخاباتی با مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت کامل مورد نظر است و مسئولان برگزاری انتخابات بخش مهمی از زمینه‌سازی مشارکت حداکثری در انتخابات را به عهده دارند به طوری که مدیران می‌توانند با اقدامات و سخنان خود بذر امیدواری در دل مردم و سطح جامعه ایجاد کنند. رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر زمینه‌سازی مشارکت حداکثری تأکید داشتند و رقابتی شدن انتخابات پیش زمینه تحقق مشارکت است. رسانه‌های دشمن با همه توان به‌دنبال کمرنگ جلوه دادن انتخابات 1400 هستند و برای تحقق امنیت ملی به پشتوانه رأی مردم تبلیغات دشمن بی‌اثر خواهد شد.

هواپیماهای نظامی به نیروهای مسلح تحویل داده شد

مراسم تحویل‌دهی انواع هواپیماهای نظامی، ترابری سنگین و بالگرد و همچنین ده‌ها موتور پیشرفته در صنایع هوایی وزارت دفاع با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم ۹ فروند هواپیمای نظامی، ۱۰ فروند بالگرد و ده‌ها موتور بازآماد شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تحویل نیروهای مسلح شد. امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با بیان اینکه این اقدامات گویای شکسته شدن فشار حداکثری دشمن و موفقیت راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمن با دو راهبرد تحریم و عدم اجازه خرید تجهیزات تلاش کرد ایران را شکست دهد، اما جمهوری اسلامی با سه راهبرد اتکا به توان داخلی، بهینه‌سازی تجهیزات دفاعی و امنیتی با شرایط روز و ساخت تسلیحات بومی در حوزه‌های مختلف رزم زمینی، دریایی، موشکی و سایبری توانست دشمن را شکست دهد. وزیر دفاع ۹ فروند هواپیمای بازآماد شده را از نوع هواپیماهای نظامی F۴، F۱۴، F۲۷، میراژ و همچنین هواپیماهای ترابریC۱۳۰، ۷۰۷ و ۷۴۷ برشمرد و گفت: این هواپیماها در رزم هوایی و در مأموریت‌های متنوع رزمی، تاکتیکی و ترابری کاربرد فراوان دارند که با تحویل آنها به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوگان رزم هوایی نیروهای مسلح تقویت خواهد شد.
امیر سرتیپ حاتمی ۱۰ فروند بالگردهای بازآماد شده را انواع متنوع بالگردهای شرقی و غربی ۲۱۴، ۲۰۵، ۲۰۶، ۲۰۹، ۲۱۲ و میل شرقی ۱۷۱ برشمرد و گفت: این بالگردها دارای کاربری‌های رزمی، انتظامی و امدادی هستند که برای بهره‌برداری یگان‌هایی از نیروهای هوایی ارتش، هوانیروز، نیروی دریایی سپاه و هواناجا تحویل می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7579/3/571015/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها