حوادث جهان




مترجم آرزو کیهان

پیدا شدن پسر 6 ماهه کنار 4 جسد

پلیس ایندیاناپولیس امریکا با دریافت گزارش یک قتل عام خانوادگی اجساد 4 عضو یک خانواده را در حالی پیدا کرد که پسر 6 ماهه خانواده زنده مانده بود.
به گزارش کرایم، کارآگاهان پلیس بر این باورند که پدر این کودک 6 ماهه «مالک هالفکر» 25 ساله مرتکب چهار قتل از جمله  دختر 3 ساله‌اش شده است.
اداره پلیس با انتشار تصویری از متهم او را فردی خطرناک معرفی کرده و از مردم خواسته است تا در صورت داشتن اطلاعاتی از متهم با اداره پلیس تماس بگیرند.
گزارش‌های موجود نشان می‌دهد که پلیس با دریافت گزارشی از تیراندازی در این خانه در محل حاضر شده و اجساد 4 نفر از اعضای یک خانواده را یافته است در این میان پسر 6 ماهه‌ای نیز زنده در کنار اجساد دیده و به اداره پلیس منتقل شد تا تحت حمایت سازمان حفاظت از کودکان قرار بگیرد.

اثبات بی گناهی بعد از 24 سال

مردی که به اتهام تجاوز و قتل دختری جوان در سال 1996 میلادی به 40 سال زندان محکوم شده بود بی‌گناه شناخته شد.
به‌گزارش کرایم، در سال 1996 میلادی دختری 18 ساله به‌نام «داج» در آپارتمانی در آیداهوی امریکا به قتل رسید در آن زمان مردی جوان به‌نام «کریس تاپ» به جرم تجاوز و قتل وی بازداشت و به 40 سال زندان محکوم شد.
با وجود این مادر مقتول خواستار اعدام قاتل دخترش شده بود اما اوهنگام بازبینی نوارهای ضبط شده بازجویی‌ها پس از دو سال متوجه شد که متهم گناهکار نبوده و با استخدام یک کارآگاه در سال 1998 میلادی مصمم شد تا قاتل واقعی دخترش را پید اکند.
این در حالی است که در تمام این سال‌ها متهم بارها به بی‌گناهی‌اش در این پرونده اعتراف کرده بود. اکنون پس از گذشت 24 سال از مرگ این دختر قاتل اصلی او به‌نام «برایان دریپس» با استفاده از تحقیقات کارآگاه پلیس و آزمایش دی‌ان‌ای به جرم قتل «داج» بازداشت شده است.
این مرد پس از آزادی گفت: همیشه می‌گفتم بی‌گناهم اما کسی حرفم را باور نمی‌کرد. شما در زندان حسی را تجربه می‌کنید که درد آور است. زندگی در زندان انسان را تغییر می‌دهد. خشونت سبب می‌شود تا درون‌تان تغییر کند اما خوشحالم که در نهایت حقیقت روشن و مجرم اصلی بازداشت شد.

حمله خونین
به میهمانی شبانه
تیراندازی مرگبار در یک میهمانی در شهر شیکاگو امریکا دو کشته بر جا گذاشت. به‌گزارش یاهو، این حادثه خونین در یک میهمانی شبانه در شیکاگو رخ داده و مهاجمان با به رگبار بستن میهمانان 13 نفر دیگر را  مجروح کرده‌اند.
در پی این حادثه پلیس و اورژانس در محل حاضر شده و افراد زخمی را به بیمارستان منتقل کردند. آخرین اخبار حاکی است که وضعیت یک نفر از 13 زخمی  وخیم توصیف شده است. پلیس انگیزه این تیراندازی را عنوان نکرده ،اما سخنگوی پلیس بیان کرد که ضارب یا ضاربان تحت تعقیب قرار دارند.

دستگیری نوه معتاد با گوش های پدربزرگ

نوه معتادی که پدربزرگ خود را کشته و گوش‌هایش را بریده و در جیبش نگه داشته بود، دستگیرشد.
به گزارش کرایم، متهم «پارکر کلبی آلن» 30 ساله به جرم قتل  پدربزرگش توسط مأموران پلیس ایندیانای امریکا بازداشت شد. گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد که متهم پس از دستگیری اعتراف کرده که با پدربزرگش در بالکن خانه ماری جوانا می‌کشیدند ولی ناگهان پدربزرگش به روی او اسلحه کشیده و او نیز در دفاع از خود نخست با چاقو به جان پیرمرد افتاده و سپس با شلیک گلوله او را کشته و گوش‌هایش را بریده است. این قاتل ادعا کرده که زمان مرگ پدربزرگ و پیوستنش به مادربزرگ مرحومش فرا رسیده بوده اما او گوش‌های پدربزرگ را به یادگار نگه داشته است. با ادعاهای عجیب این قاتل کارآگاهان به تحقیقات بیشتر پرداخته و دریافتند نوه معتاد تحت تأثیر ماری جوانا دست به جنایت زده است و هنگامی که مأموران پلیس او را دستگیر کردند گوش‌های پیرمرد در جیب او بود.

کودک آزاری در مهد کودک

همزمان با انتشار فیلم کودک آزاری در یک مهد کودک در کارولینای جنوبی امریکا مسئولان این مهد دستگیر شدند.
به‌گزارش میرر، متهمان «بروک اشمیتز»22 ساله و «ویلیامز دونوون» 23ساله که زن و شوهر هستند به اتهام حداقل 3 فقره کودک آزاری محکوم شده‌اند. بنا بر اطلاعات پلیس فیلمی که به نظر می‌رسد به وسیله یکی دیگر از کارکنان این مهدکودک در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد که متهمان سه کودک 4 و 5 ساله را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.
کارآگاهان بر این باورند که تعداد قربانیان این زوج بسیار بیشتر بوده و تحقیقات در این ارتباط آغاز شده است.
سخنگوی پلیس در این باره بیان کرد که هنوز روشن نیست که فیلم چگونه در فضای مجازی منتشر شده اما فیلم به‌دست آمده توسط دوربین‌های مداربسته مهد کودک ضبط شده است و کارآگاهان در حال بررسی بیشتر روی این پرونده هستند تا بتوانند شواهد و اطلاعات بیشتری به‌دست آورند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7590/11/572332/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها