اخبار


رئال و سیتی در پی نهایی کردن صعود

هفته ششم از دور برگشت بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری 2 بازی از ساعت 23:30 پیگیری می‌شود که طی آن رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان آتلانتاست. شاگردان زین‌الدین زیدان که در بازی رفت حریف ایتالیایی‌شان را در خانه‌اش 1-0 شکست دادند، حالا امیدوارند در این بازی هم به برتری برسند و به مرحله بعد راه یابند. کهکشانی‌ها در هفته بیست و هفتم لالیگا 2-1 الچه را بردند و آتالانتا هم 3-1 لا اسپزیا را از پیش رو برداشت و باید دید در این بازی می‌تواند دست به شگفتی بزند یا خیر. در دیگر دیدار، منچسترسیتی به علت شرایط ویژه کرونایی در انگلیس، با نظر یوفا در ورزشگاه پوشکاش آرنا مجارستان پذیرای بورسیا مونشن گلادباخ خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت که در همین ورزشگاه انجام شد، 2-0 به برتری رسیدند و به نظر می‌رسد تیم آلمانی برای جبران، کار سختی در پیش داشته باشد. سیتی زن‌ها در هفته بیست و هشتم لیگ برتر جزیره 3-0 فولام را مغلوب کردند ولی مونشن گلادباخ در هفته بیست و پنجم  بوندس لیگا بازی را 3-1 به میزبان خود آگزبورگ واگذار کرد.

هت تریک رونالدو در 22 دقیقه

مسابقات فوتبال اروپا یکشنبه شب پیگیری شد و یوونتوس ‌از هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا در شبی که کریستیانو رونالدو در نیمه اول عملکرد درخشانی داشت و در 22 دقیقه 3 بار دروازه کالیاری را باز کرد، 1-3 این تیم را شکست داد تا به اوضاع خود در جدول بهبود بخشد. او با هت تریک در این دیدار تعداد تمام گل های دوران فوتبالی اش را به عدد 770 رساند. پیش از این پله با به ثمر رساندن 767 گل بهترین گلزن تاریخ فوتبال بود که رونالدو این رکورد را به نام خود ثبت کرد. رونالدو بعد از این رکورد شکنی در صفحه اجتماعی اش نوشت: «احترام زیاد و غیرقابل توصیفی برای پله قائلم. به همین خاطر من ملاک مجموع گل های این اسطوره برزیلی را با احتساب گل هایی که به همراه سائوپائولو به ثمر رسانده عدد 767  قرار دادم. دنیای فوتبال با این رکوردشکنی تغییر کرد اما این بدان معنا نیست که تاریخ فوتبال را محو و نام خودم را ثبت کنم. امروز با رسیدن گل هایم به عدد 770 در کل دوران فوتبالی ام اولین حرف هایم را به صورت مستقیم به پله می‌گویم: هیچ بازیکنی در دنیا نیست که بدون شنیدن داستان‌های بازی، گلزنی ها و دستاوردهای پله بزرگ شده باشد و من هم استثنا نیستم.» همچنین اسطوره برزیلی در اینستاگرام این گونه پاسخ پیام ابرستاره پرتغالی را داد: «کریستیانو، زندگی سفری است که همه در حال عبور هستند. سفر تو واقعاً زیباست. من شیفته تو هستم. وقتی فوتبال بازی می کنی دوست دارم بازی ات را تماشا کنم و این برای هیچکس پنهان نیست.»

پایان شایعات جدایی دژاگه و شجایی از تراکتور

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره فسخ قرارداد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی مطرح شد که سایت باشگاه تراکتور با انتشار تصویر این دو بازیکن در تمرین روز دوشنبه سرخپوشان تبریزی در کنار رسول خطیبی و نقل قولی از آنها به این مسائل پایان داد. شجاعی و دژاگه در این گفت‌و‌گو اعلام کردند: «در کنار رسول خطیبی با قدرت در تراکتور ادامه می‌دهیم. از اول هم قرار نبود جایی برویم. این همه زحمت کشیدیم و حالا برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شویم.» همچنین سامان نریمان جهان که فصل اخیر را در نفتچی باکو آذربایجان در لیگ آذربایجان بازی می‌کرد، پس از توافق با تراکتور به این تیم بازگشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7590/18/572351/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها