خرید ساعت های لوکس بدون پول



گروه حوادث: مرد جوان که می‌خواست ساعت 40 میلیون تومانی‌اش را در سایت تبلیغاتی بفروشد در دام کلاهبرداران گرفتار شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل مردی با مراجعه به پلیس فتا از یک کلاهبرداری خبر داد و گفت: ساعت خود را با قیمت 400 میلیون ریال در سایت‌های اینترنتی آگهی کردم. پس از دقایقی فردی خوش صحبت با بنده تماس گرفت و پس از توافق ابتدایی و گرفتن آدرس به مقابل خانه‌ام آمد . او پس از مشاهده ساعتم، شماره کارت بانکی‌ام را گرفت و پس از گرفتن مشخصات بنده پول را اینترنتی واریز کرد و رسید پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال را نیز در تلفن همراهش نشانم داد من هم ساعت را به همراه فاکتور خرید به وی تحویل دادم. ولی بعد از بررسی حساب بانکی‌ام متوجه شدم که مبلغی به حساب واریز نشده و در دام کلاهبردار قرار گرفتم. سرهنگ «داوود معظمی گودرزی» رئیس پلیس فتا در تشریح این خبر گفت: هنگام تحقیقات پلیسی، پرونده‌های مشابه دیگری نیز به پلیس فتا فرستاده شد که مالباختگان در اظهارات خود بیان داشتند، ساعت‌های لوکس خود را برای فروش در فضای مجازی آگهی کرده بودند و با مشاهده رسید بانکی در تلفن همراه خریدار، ساعت‌های لوکس خود را به وی تحویل داده‌اند اما پولی به حشابشان وایز نشده است.
سرهنگ گودرزی با بیان این که در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی شد، تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم تیمی از مأموران با هماهنگی‌های قضایی به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند در یک عملیات منسجم وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کنند.
این مقام سایبری گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 2 میلیارد ریال اعلام کردند و متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7597/12/573659/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها