طرح منطقه ویژه بین‌المللی علیصدر سال ۱۴۰۰ نهایی می‌شود




همدان - مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: طرح منطقه ویژه بین‌المللی علیصدر از سال ۹۸ آغاز و سال گذشته مرحله نهایی آن ارائه شد، این طرح در سال ۱۴۰۰ نهایی می‌شود و نقشه راه ۲۳۰ هکتار اراضی علیصدر مشخص و سرمایه‌گذاری کلان انجام خواهد شد.
مهدی مجیدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تخفیفات زمستانی خوبی برای مجموعه سیاحتی عباس‌آباد در نظر گرفته شده بود، افزود: این تخفیفات با استقبال خوبی مواجه شد و برای فصل بهار نیز تخفیفاتی ارائه می‌شود و مجموعه تا ۲۰ اردیبهشت ۴۰ درصد تخفیف برای همشهریان و هم استانی‌ها درنظر گرفته است‌.
وی با بیان اینکه مجموعه ویلاهای اقامتی عباس‌آباد تنها منبع ورودی هزینه به شرکت سیاحتی علیصدر در این ایام بوده است، ادامه داد: در دوران شیوع کرونا بیمه بیکاری پرسنل پرداخت و سه میلیارد تومان وام نیز برای شرکت اخذ شد.
مجیدی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۵ درصد آمار بازدیدکنندگان غار کاهش یافت اما هزینه‌ها به قوت خود باقی بود و حتی افزایش هم یافت، افزود: خط مقدم غارعلیصدر روستای سیاحتی علیصدر و سپس شهرستان کبودرآهنگ است چراکه پرسنل این مجموعه به آنجا تعلق دارند.
وی با اشاره به اینکه مجموعه سیاحتی علیصدر بزرگترین مجموعه غرب کشور و حتی کشور است، گفت: در سال‌های غیرکرونایی افتخار شرکت به ۱۵ هزار بازدیدکننده غار بود اما امروز وضعیت تغییر کرده و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7597/16/573674/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها