فراخوان برای انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز



تبریز- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: با هدف افزایش انگیزه پاکبانان زحمتکش جهت انجام هرچه بهتر خدمات و وظایف کاری پاکبان نمونه توسط شهروندان انتخاب می‌شود.
علیرضا اصغری اظهار کرد: این طرح که از سوی سازمان مدیریت پسماند اجرا می شود، در سطح تمامی مناطق شهرداری‌های دهگانه تبریز بوده و در آن شهروندان با ارائه نام و تصویر پاکبان محله خود به سازمان نسبت به انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز اقدام خواهند کرد. وی با اشاره به سهم قابل توجه پاکبانان در انتخاب کلانشهر تبریز به‌عنوان تمیزترین شهر ایران تصریح کرد: شهرداری تبریز با دو هزار پاکبان و راننده در پاکسازی و رفت و روب شهر تبریز فعالیت می‌کنند که این مهم نقش بسزایی در مطرح شدن این شهر به‌عنوان تمیزترین شهر ایران ایفا می‌کند.
اصغری خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر اهتمام ویژه‌ای از سوی شهردار تبریز جهت افزایش رضایت، ایمنی و رفاه پاکبانان صورت گرفته که در نتیجه آن رضایت عمومی از نحوه ارائه خدمات شهری و تنظیف توسط پاکبانان در سطح جامعه همواره مشهود است. لازم به ذکر است؛ طرح انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز از اول اردیبهشت لغایت یکم خرداد ماه سال ١۴٠٠ در شهر تبریز اجرا می‌شود از تمامی شهروندان دعوت به عمل می‌آید تا در اجرایی شدن این طرح مشارکت داشته باشند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7597/16/573675/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها