اخبــــار





مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال قرعه‌کشی شد
استقلال - ذوب‌آهن، پرسپولیس - شاهین بندرعامری

دیروز (سه‌شنبه) قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد. بر این اساس، استقلال میزبان ذوب‌آهن است و پرسپولیس میهمان تیم دسته دومی شاهین بندرعامری خواهد بود. تراکتور قهرمان فصل گذشته این مسابقات هم میهمان آلومینیوم اراک است. گل‌گهر سیرجان (میزبان) - پارس جنوبی، قشقایی شیراز(میزبان) - فولاد خوزستان، خوشه طلایی ساوه (میزبان) – سپاهان، نساجی (میزبان) – ملوان، خیبر خرم‌آباد (میزبان) - صنعت نفت آبادان دیگر دیدارهای این مرحله هستند؛ مسابقاتی که ۸ و ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود. البته زمان دیدار تیم‌های حاضر درلیگ قهرمانان آسیا پس از اتمام آن مسابقات اعلام می‌شود.

بارسا بدون تلفات به ال‌کلاسیکو رسید

آخرین دیدار هفته بیست و نهم لالیگا، دوشنبه شب برگزار شد و بارسلونا در نیوکمپ میزبان رئال وایادولید بود که 1-0 به برتری رسید. شاگردان رونالد کومان در این دیدار برای رسیدن به 3 امتیاز حسابی به زحمت افتادند و در نهایت به لطف گل دقیقه 90 عثمان دمبله توانستند 3 امتیاز را از آن خود کنند. این برد برای بارسلونا برای نزدیک شدن به صدر بسیار مهم بود چرا که اتلتیکو صدرنشین در این هفته باخت و بازهم امتیاز از دست داد. در جدول لالیگا، اتلتیکومادرید با 66 امتیاز صدرنشین، بارسلونا با 65 امتیاز دوم و رئال مادرید با 63 امتیاز سوم هستند. در این مسابقه داور و صحبت‌های مسی در پایان نیمه اول به سوژه رسانه‌ها بدل شد. طبق فیلم‌هایی که از شبکه «مووی استار اسپانیا» استخراج شده، مسی در پایان نیمه اول به هنگام رفتن به رختکن در صحبت با «کارلس ناوال» به تصمیمات داور اعتراض کرد و مدعی شد که داور می‌خواهد به او کارت زرد نشان دهد. این صحبت توسط شبکه مووی استار به سوژه مهم بدل شد چرا که اگر مسی در این مسابقه کارت زرد می‌گرفت دیدار حساس ال‌کلاسیکوی شنبه 21 فروردین مقابل رقیب دیرینه رئال مادرید را از دست می‌داد. مسی و دی‌یونگ که در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو بودند در این مسابقه کارت زرد نگرفتند ولی باید دید این صحبت‌های مسی چه واکنشی را به همراه خواهد داشت.

فکری سرمربی نفت شد، استعفای پورموسوی پذیرفته نشد

سید سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت آبادان دوشنبه شب گذشته به دلایلی چون مشکلات مالی و حمایت نشدن تیمش از سوی مسئولان با آبادانی‌ها خداحافظی و استعفا کرد اما استعفای او مورد قبول مسئولان باشگاه قرار نگرفت. ضمن اینکه محمود فکری سرمربی سابق استقلال پس از توافق با مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد و در ادامه این فصل رقابت‌های لیگ برتر هدایت تیم را برعهده دارد.

امامی‌فر رئیس مرکز ملی فوتبال شد

طی حکمی از سوی شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون، علیرضا امامی‌فر بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس به‌عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال منصوب شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7597/18/573681/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها