رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انفجار قندوز را محکوم کرد

سرلشکر باقری امروز به پاکستان سفر می‌کند



رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با محکوم کردن انفجار مسجدی در قندوز افغانستان، اظهار امیدواری کرد که با همت و پیگیری مجدانه مقامات و مسئولان کشور افغانستان، مجازات طراحان و عاملین این جنایت به سرعت و با جدیت دردستور کار قرار گیرد و از تکرار آن جلوگیری شود.
به گزارش فارس، در پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری  آمده است: جنایت تروریستی و ضد بشری انفجار مسجد سید آباد شهر قندوز در  شمال شرقی افغانستان در حین برگزاری نماز جمعه که منجر به شهادت و مجروحیت صدها تن از مسلمانان نمازگزار و مظلوم افغانستانی گردید،  بار دیگر نشان داد خطر تروریسم تکفیری تولیدشده در اتاق‌های فکر نظام سلطه و صهیونیسم جهانی و سازمان‌های جاسوسی قدرت‌های استکباری همچنان امت اسلامی بویژه ملت‌هایی که با مقاومت و پایداری فرار شیطان بزرگ و امریکای تروریست و جنایتکار از سرزمین‌های خود را رقم زده‌اند؛ هدف قرار می‌دهد. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزوده است: این جنایت هولناک را شدیداً محکوم و با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهدای گرانقدر این حادثه به خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده و آرزوی شفای عاجل مجروحین و مصدومین حادثه؛ همصدا با آزادگان و حق‌طلبان عالم امیدواریم با همت و پیگیری مجدانه مقامات و مسئولان کشور افغانستان، مجازات طراحان و عاملین این جنایت ددمنشانه  به سرعت و با جدیت دردستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم برای پیشگیری از تکرار این فجایع غمبار صورت پذیرد.
همچنین سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به دعوت فرمانده ارتش پاکستان و در راستای گسترش دیپلماسی نظامی-دفاعی جمهوری اسلامی ایران قرار است امروز سه‌شنبه سفری رسمی به این کشور همسایه انجام دهد.
به گزارش ایسنا، سفر سردار باقری بنابر دعوت رسمی ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان انجام خواهد شد. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرار است در رأس یک هیأت بلندپایه نظامی، امنیتی و دفاعی کشورمان با مقام‌های ارشد سیاسی، نظامی و امنیتی پاکستان دیدار کند. دیدار با نخست‌وزیر، فرمانده ارتش، رئیس ستاد مشترک و برخی دیگر از مقامات نظامی پاکستان در برنامه کاری سردار باقری در طول اقامت در شهر اسلام‌آباد قرار دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7745/2/588869/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها