اخبار


آدم ربایی برای تهدید به طلاق

گروه حوادث/ مرد جوان که عاشق زنی متأهل شده بود در اقدامی باورنکردنی می‌خواست شوهر او را برباید تا با تهدید وادارش کند همسرش را طلاق دهد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل راننده‌های عبوری در بزرگراه ستاری متوجه درگیری بین سه مرد جوان شدند. مرد پژو سوار با فریاد از راننده‌های عبوری کمک می‌خواست و پرشیا سواران وقتی متوجه توقف خودروهای دیگر شدند به ناچار راننده پژو را رها کرده و با خودروی پرشیا اقدام به فرار کردند.
گزارش این درگیری به پلیس اعلام شد و کارآگاهان اداره مبارزه با آدم‌ربایی وارد عمل شدند. در تحقیقات صورت گرفته راننده پژو که مرد جوانی به‌نام تورج بود، گفت: مردان ناشناس می‌خواستند مرا بربایند اما با کمک مردم نجات پیدا کردم. مدتی است که مردی به‌نام بهزاد به من پیام می‌دهد و از من می‌خواهد که او را ملاقات کنم. از آنجایی که نمی‌شناختمش با او قرار نگذاشتم. وقتی ماجرا را برای همسرم تعریف کردم او گفت فردی به‌نام بهزاد را می‌شناسد. همسرم تعریف کرد که چند روز قبل زمانی که با پسرم به پارک رفته بودند پسرم حین بازی آسیب دید و این مرد خودش را به آنها رسانده و با کمک او، بچه‌ام را پیش خانم دکتری که خواهر بهزاد بوده برده‌اند. اما از روز بعد وی به بهانه پرسیدن حال پسرم شروع به ارسال پیام و تماس تلفنی کرده و پس از مدتی نیز به همسرم ابراز علاقه و برایش مزاحمت ایجاد می کرده است.
مرد جوان در ادامه گفت: پیامک‌های وی ادامه داشت تا اینکه روز حادثه در بزرگراه ستاری سه مرد با خودرو راه مرا سد کرده و قصد ربودنم را داشتند. یکی از آنها که فکر می کنم همان بهزاد بود حین درگیری مدام می گفت باید همسرت را طلاق دهی وگرنه می کشمت. با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که یکی از آدم ربایان همان بهزاد بوده که با این آدم‌ربایی قصد داشته مرد جوان را وادار کند همسرش را طلاق دهد تا او بتواند با وی ازدواج کند. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری سه آدم‌ربا ادامه دارد.

خـــودکشی پایان زندگی خانم دکتر متخصص

گروه حوادث/خانم دکتر که به‌خاطر شکایت خانواده یک بیمار درگیر پرونده قصور پزشکی شده بود در اقدامی عجیب دست به خودکشی زد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل مأموران یکی از کلانتری‌های تهران از کشف جسد زن جوانی در خانه‌اش با خبر شدند. به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد زن جوان دکتر متخصص زنان و زایمان بوده که با خوردن قرص به زندگی اش پایان داده است.
پس از تشکیل پرونده در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند خانم دکتر مدتی قبل به خاطر شکایت خانواده یک بیمار فوت شده به اتهام قتل غیر عمد در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت پرونده داشته است. طبق مفاد پرونده و تحقیقات صورت گرفته از سوی بازپرس حبیب‌الله صادقی مشخص شد چند ماه قبل یکی از بیماران خانم دکتر برای سقط جنین به مطب وی رفته اما به‌دلیل خونریزی شدید جان باخته است.
 با شکایت خانواده وی، دکتر و منشی اش مقصر شناخته شده و خانم دکتر جوان به اتهام مباشرت در قتل شبه‌عمد و سقط جنین غیرقانونی با قرار وثیقه به‌صورت موقت آزاد بوده است.
بدین ترتیب بعد از خودکشی زن جوان تحقیقات در این رابطه به‌دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی، در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد.

دونده ماراتن در سانحه رانندگی مصدوم شد

گروه حوادث/ بی‌احتیاطی راننده خودروی سواری منجر به برخورد خودرو با یک دونده ماراتن در پیست دوومیدانی پارک پردیسان و شکستگی دنده‌های این فرد شد.
داوود شیرخانی، مربی این دونده مصدوم در تشریح ماجرا به ایسنا گفت: پارک پردیسان تنها جایی است که می‌توان مسافتی طولانی وسط شهر دوید و دوچرخه سواری کرد. اما سازمانی در وسط پارک قرار دارد که کارمندانش با اینکه در ضلع شمالی و جنوبی پارک، پارکینگ خودرو وجود دارد اصرار دارند تا مقابل دفترشان و از وسط دونده‌ها رانندگی کنند.
صبح دوشنبه نیز یکی از کارمندان این سازمان مسیری را ورود ممنوع حرکت می‌کرد که ناگهان سرنشین خودرو حین حرکت در عقب را باز کرد و به امین تقی‌وند که در سمت چپ مسیر در حال دویدن بود برخورد کرد و دو دنده‌اش شکست. وقتی به پلیس ۱۱۰ گزارش دادیم به محل آمدند و گفتند برای دیدن دوربین‌ها باید حکم قضایی بیاورید.
شیرخانی در مورد وضعیت امین تقی‌وند بیان کرد: دو دنده‌اش شکسته، به سختی نفس می‌کشد اما موضوع مهم این است که از مسابقه‌اش جا ماند. او دونده ماراتن است و یک سال تمرین انجام داده بود، هزینه زیادی برای بلیت و ویزا پرداخت کرده و قرار بود یکشنبه در ماراتن آمستردام شرکت کند. در حال حاضر شکایت کرده‌ایم اما دنبال این هستیم که یک شکایت کلی از سازمان مذکور انجام بدهیم. امیدوارم به نتیجه برسیم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7745/13/588920/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها