کلیک می‌کنی یا بدمت دست مأمورها؟


محمدرضا رضایی
حتماً شما هم از این پیامک‌های کلاهبرداری که می‌خواهند روی یک لینکی کلیک کنید تا برایتان مشکل درست نشود، دریافت کرده‌اید. به لطف هشدارهای پلیس فتا، این موجودات کلّاش را می‌شناسیم و هر وقت یکی از این پیامک‌ها برایمان می‌آید، یادی از ارواح اجداد فرستنده پیامک می‌کنیم و پیامک را پاک می‌کنیم. منتها یکی از این فرستنده‌های کلاهبردار خیلی آدم‌ گیری بود و بی‌خیال ما نمی‌شد. در ادامه چندتا از تلاش‌های او برای اینکه ما روی لینکش کلیک کنیم را می‌آوریم...
1- شهروند گرامی، یک پرونده امنیتی برای شما تشکیل شده. برای پیگیری و رفع اتهام از خود، روی لینک زیر کلیک کنید.
2- شهروند گرامی، پرونده شما آماده ارسال به دادسرای امنیتی است. حالا چون آدم خوبی هستید، یک فرصت دیگر به شما می‌دهیم که روی لینک زیر کلیک کنید و از خودتان رفع اتهام نمایید.
3- شهروند گرامی، زبان خوش حالیتان نمی‌شود؟ حتماً باید زور بالای سرتان باشد؟ پرونده‌تان را فرستادیم دادسرا و حکم اعدام شما به‌صورت غیابی صادر شد. برای لغو حکم اعدام روی لینک زیر کلیک نمایید.
4- شهروند گرامی، چقدر شما سرتق هستید! حالا که این‌طور شد، پرونده‌تان را دادیم دست پلیس اینترپل و برادران اینترپل برای شما اعلان قرمز داده‌اند. الان در تمام جهان تحت تعقیب هستید؛ برای لغو اعلان قرمز روی لینک زیر کلیک کنید.
5- شهروند گرامی، چته؟ فکر کردی شوخی داریم؟ هم‌اکنون کماندوهای امنیتی در حال پریدن از هلیکوپتر روی پشت‌بام خانه‌تان می‌باشند تا شما را قپونی بزنند و ببرند. برای لغو مأموریت کماندوها روی لینک زیر کلیک کنید.
6- شهروند گرامی، امریکا علاوه بر تحریم شما، دستگیری و تحویل‌تان به شورای امنیت سازمان ملل را به‌عنوان یکی از شروط مهم لغو تحریم‌ها در مذاکرات وین مطرح کرده است. برای رایزنی جهت لغو تحریم روی لینک زیر کلیک کنید.
7- شهروند ناحسابی، ما که از اول قصدمان دزدی بود و تو هم فهمیدی؛ ولی می‌مردی روی لینک زیر کلیک کنی دوزار هم ما کاسب شویم؟ اصلاً مگه چقدر توی حسابت پول‌ داری بدبخت؟ حالا لااقل برای پرداخت هزینه پیامک‌هایی که تا الان برات فرستادیم روی لینک زیر کلیک کن؛ لعنت بهت، اه!

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7864/30/605155/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها