ساعت 18:30 امروز؛ برنلی- چلسی در لیگ برتر انگلیس

آبی‌های لندن به دنبال فرار از حاشیه و جنجال


چلسی بعد از بحران‌های مالکیت خود شرایط ویژه‌ای پیدا کرده و حالا امشب امیدوار است در این شرایط به سومین پیروزی پیاپی‌اش در لیگ برتر برسد. آن‌ها در ورزشگاه ترف مور  میهمان برنلی هستند. ماجرای فروش باشگاه از سوی رومن آبراموویچ و فشارهایی که باشگاه چلسی بابت ارتباط مالک خود با بحران اوکراین متحمل شده باعث شده تمرکز سرمربی و بازیکنان این تیم تحت تأثیر قرار بگیرد. توماس توخل سرمربی آلمانی تیم از سؤالات خبرنگاران در این مورد کلافه شده و امیدوار است که این مشکلات تأثیری روی عملکرد تیم نگذارد.
چلسی در حال  حاضر در جدول لیگ برتر انگلیس سوم است و 16 امتیاز کمتر از منچسترسیتی دارد، هرچند که دو بازی هم کمتر انجام داده است. برنلی هم هجدهم است و یک امتیاز کمتر از اورتون رده هفدهم دارد. البته برنلی در سه بازی خود هفت امتیاز برابر برایتون، تاتنهام و کریستال پالاس گرفته بود، اما این روند خوب با شکست دو بر صفر خانگی برابر لسترسیتی به پایان رسید. مردان‌ شان دایک در این فصل لیگ برتر تنها سه پیروزی داشته‌اند که بدترین آمار در این رقابت‌ها است. اما آن‌ها در 12 بازی اخیر خود در ترف مور تنها چهار باخت داشته‌اند. برنلی از آگوست 2017 تاکنون چلسی را نبرده است، هرچند که در این فصل در لندن با آن‌ها به تساوی یک بر یک رسیده است. چلسی از 19 فوریه تاکنون در لیگ برتر بازی نکرده، هرچند که سه بازی در لیگ قهرمانان، جام اتحادیه، و جام حذفی برگزار کرده است. این تیم در فینال جام اتحادیه به لیورپول باخت، اما در جام حذفی در خانه لوتون تاون با نتیجه سه بر دو پیروز شد. چلسی در این فصل در 13 بازی در خانه حریفان 27 امتیاز کسب کرده است. این تیم در لیگ برتر هرگز در ترف مور نباخته است. برنلی در این بازی اریک پیترز، دیل استیونز، ماتی ویدرا، و یوهان برگ گودموندسون را در اختیار ندارد. بن می‌‌ هم مشکل زانو دارد. ووت وگهورست در ژانویه آمده و خوش درخشیده است. او احتمالاً کنار مکسول کورنت و آرون لنون بازی خواهد کرد. در چلسی هم بن چیل‌ول تا پایان فصل غایب است و آندریاس کریستنسن، سزار آسپیلیکوئتا، حکیم زیاش و تروو چالوبا هنوز کاملاً آماده نیستند. چالوبا برابر لیورپول دچار آسیب از ناحیه کشاله ران شد و نیاز به بخیه داشت، اما این مدافع میانی احتمالاً به این بازی می‌رسد.
ریس جیمز مقابل لوتون به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت و حالا می‌تواند در ترکیب ثابت قرار بگیرد. انگولو کانته و متئو کواچیچ هم در مرکز خط میانی حضور خواهند یافت. روملو لوکاکو در جام حذفی گل زد. این بازیکن بلژیکی احتمالاً در خط حمله تیمش قرار می‌گیرد، در کنار میسون ماونت و کای‌ هاورتز.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7864/17/605167/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها