آغاز پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در شیراز


 شیراز- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اجرایی شدن پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» همگام با سراسر کشور در این کلانشهر گفت: این پویش در واقع نوعی پیمان اخلاقی است که با پیوستن به آن در تلاشی همگانی سعی می‌کنیم برای کاهش حوادث و آسیب‌ها، چهارشنبه پایان سال را با ایمنی و پرهیز از رفتارهای پرخطر سپری کنیم.
به گزارش ایسنا، محمدهادی قانع گفت: اجرای پویش نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک توسط سازمان آتش‌نشانی و پیوستن شهروندان به این پویش گامی برای حفظ سلامتی شهروندان است و امیدواریم شهروندان فهیم شیرازی نقش پررنگی در این پویش داشته باشند و چهارشنبه پایان سال را با آرامش و بدون آتش بازی و مواد محترقه خطرناک سپری و به استقبال بهاری نو روند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد: متأسفانه خسارت‌های مالی و جسمانی حوادث ناشی از اقدامات آگاهانه  یا ناآگاهانه افراد در این روز به قدری بالاست که در بیشتر مواقع قابل جبران نیست.
قانع با بیان اینکه در این پویش یادآوری می‌کنیم که پیشگیری مقدم بر اقدامات خدماتی پس از حوادث و خسارت‌های ناشی از رفتارهای پرخطر در چهارشنبه آخر سال است، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و به منظور پیشگیری از حوادث پویش «نه به چهارشنبه سوری» ویژه دانش‌آموزان، اولیا و دیگر اقشار در فضای مجازی فعال شده است.





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7864/21/605179/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها