اخبار


سفیر کره‌ جنوبی در ملاقات با استیلی:
امیدوارم دیدار برگشت مساوی شود

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌ جنوبی که چهارم فروردین ۱۴۰۱ در ادامه مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی برگزار می‌شود، با یون کانگ هیان سفیر کره‌ جنوبی در تهران و در محل سفارت این کشور دیدار کرد. هیان در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای هر دو نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: «خوشحالم که از این گروه هر ۲ تیم شایسته و قدرتمند فوتبال آسیا به جام جهانی راه یافتند. ایران و کره‌ جنوبی همواره از قدرت‌های برتر فوتبال آسیا هستند و این مرتبه هم با قدرت به جام جهانی صعود کردند. امیدوارم در مرحله نهایی جام جهانی نمایندگان شایسته‌ای برای فوتبال آسیا باشند و نتایج ارزشمندی کسب کنند. بازی رفت 1-1 تمام شد و امیدوارم بازی برگشت 2-2 شود و مسابقه پرگلی باشد که هواداران ایران و کره از این بازی لذت ببرند.» استیلی نیز ضمن قدردانی از سفیر کره‌ جنوبی گفت: «سلام گرم و مراتب قدردانی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به‌دلیل همکاری و نگاه سازنده جنابعالی را به حضورتان اعلام می‌کنم. روابط ورزشی ایران و کره‌ جنوبی همواره بسیار خوب و نزدیک بوده و دو تیم مسابقات جذابی را در سال‌های گذشته برگزار کرده‌اند که خودم در دیدارهای مختلف مقابل تیم ملی کره حضور داشتم. از نگاه مثبت و سازنده سفیر کره‌ جنوبی در تهران تشکر می‌کنم که به‌دنبال تعامل نزدیک با تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران خصوصاً در آستانه دیدار دو تیم است.»

ایران ـ لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) قطعی شد

پنجشنبه شب فیفا از برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد خبر داد. فدراسیون فوتبال هم دیروز در ارتباط با این موضوع نوشت: «با موافقت فدراسیون جهانی فوتبال دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان در هفته دهم و پایانی مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ روز سه‌شنبه نهم فروردین ساعت ۲۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مقدس مشهد آغاز خواهد شد.»

اعلام زمان مجمع فدراسیون فوتبال

احسان اصولی عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دیروز در گفت‌و‌گویی تلویزیونی اعلام کرد: «پیش از نشست عزل عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، مصوبه‌‎ای برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بعد از ماه مبارک رمضان و در روز۲۰ اردیبهشت۱۴۰۱ داشتیم و باید دستور جلسه را آماده کنیم.» او درباره اخراج ۱۵ نفر از کارمندان فدراسیون پس از عزل عزیزی‌خادم توضیح داد: «برخی از این دوستان خودشان استعفا دادند و از فدراسیون جدا شدند. قراردادهای فدراسیون فوتبال از اول فروردین تا ۲۹ اسفند منعقد می‌شود و ما این موضوع را به آنها ابلاغ کردیم. ضمن اینکه حقوق خود را تا ۲۹ اسفند می‌گیرند و مشکلی برای این افراد به وجود نمی‌آید.»

فریدون زندی باز هم دستیار شد

چند روز پیش الکساندر اشمیت، سرمربی ۵۳ ساله دینامو درسدن آلمان به‌دلیل مشکلات شخصی از سمت خود استعفا داد. پس از این استعفا مسئولان باشگاه دینامو فریدون زندی را که پیش از این دستیار اشمیت بود، به‌عنوان سرمربی موقت تیم خود انتخاب کردند اما دیروز گورینو کاپرتی را به‌عنوان سرمربی جدید تیمشان انتخاب کردند تا عمر سرمربیگری فریدون زندی در این تیم کوتاه باشد. البته زندی در کنار هایکو شولز و همچنین دیوید یلدل مربی دروازه‌بانان و ماتیاس گره مربی بدنساز، دستیاران کاپرتی در درسدن خواهند بود. دینامو درسدن در لیگ دسته دوم آلمان با ۲۶ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. این تیم فردا در دیداری حساس به مصاف وردربرمن می‌رود.

وعده مدیرعامل پرسپولیس به سرخپوشان

تمرین دیروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی، میهمانی ویژه داشت. پیش از شروع تمرین، رضا درویش مدیرعامل باشگاه در محل تمرین و در جمع قرمزپوشان حاضر شد و از تلاش‌ها و زحمات آنها تا اینجای فصل تشکر و برای آنها در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت کرد. رضا درویش همچنین درخصوص مسائل مالی و دغدغه‌های بازیکنان این قول را به اعضای تیم داد که تا چند روز آینده و تا پیش از پایان سال جاری، درصد دیگری از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز شود. در تمرین دیروز امید عالیشاه در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود و میلاد سرلک هم اختصاصی تمرین کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7864/16/605262/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها