سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

ارسال بسته پستی-آقای جرجانی از علی آباد میرنوشهر : تا به حال دوبار نامه و بسته با پست پیشتاز از تهران برای اینجانب فرستادند و از اداره پست علی آباد میر با من تماس گرفتند و گفتند تشریف بیاورید و بسته را تحویل بگیرید. می خواستم بدانم که آیا روال کار تغییر کرده و بسته های پستی پیشتاز را دیگر درب منزل تحویل نمی دهند؟ لطفاً مسئولین محترم اداره پست اگر تغییری در خصوص مقررات ایجاد شده، اطلاع دهید.
میزان عیدی کارکنان قراردادی شرکت نفت- خانم بداوی از اهواز: از نیروهای قرارداد موقت شرکت نفت هستم.دولت میزان عیدی را که اعلام کرده همراه با همسر و فرزند می باشد.اما شرکت نفت این کار را نکرده و فقط عیدی را به میزان یک میلیون و ششصد هزار تومان پرداخت کرده و گفته خانم‌ها، مجرد حساب می شوند و مابقی را ندادند. در صورتی که دولت اعلام کرده بود که به کلیه کارمندان اعم از خانم وآقا میزان عیدی کامل پرداخت شود.لطفا، پیگیری شود.
روشنایی بلوار هجرت- خانم گزانی : نبود روشنایی در بلوار هجرت بیش از اندازه خیابان را تاریک کرده و احتمال تصادف خودروها با عابران زیاد شده است. لطفاً مسئولین محترم پیگیری نمایند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7864/1/605287/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها