سید حسن نصرالله با تأکید بر اهمیت انتخابات پارلمانی لبنان اعلام کرد

باید برای موفقیت همه متحدان‌مان تلاش کنیم


دبیرکل حزب‌الله لبنان حضور این جنبش در دولت و پارلمان را برای حمایت از مقاومت ضروری اعلام کرد. به گزارش فارس به نقل از وبگاه خبری «النشره»، «سید حسن نصرالله»، با تأکید بر محوری بودن نبرد انتخاباتی پیش رو در کشورش گفت: «نبرد ما در انتخابات آتی، همان نبرد متحدان ماست و ما همان‌طور که برای نامزدهای خود کار می‌کنیم از نامزدهای متحدان‌مان نیز حمایت خواهیم کرد.»
وی با اشاره به دوران جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با لبنان در سال 2006 خاطرنشان کرد: «تجربه به ما ثابت کرده که نمی‌توانیم در هیچ دولتی غایب باشیم. چراکه به دلیل کینه و نفرت سیاسی که در دولت وجود داشت ما در سایه جنگ 2006 با رژیم صهیونیستی در معرض اقدامی مشابه 7 مه قرار داشتیم. بنابراین حضورمان در دولت و پارلمان برای حمایت از مقاومت ضروری است، حتی اگر دولت و رئیس آن مخالف ما باشد یا متهم به همراهی با فاسدان شویم.»
دبیرکل حزب‌الله افزود: «ما باید برای افزایش مشارکت رأی‌دهندگان تلاش کنیم و حتی در صورت لزوم با مردم در خانه‌هایشان دیدار داشته باشیم. ما می‌خواهیم همه متحدان مانند خودمان موفق باشند زیرا نبرد امروز فقط علیه حزب‌الله نیست بلکه برای گرفتن سهمیه از متحدان ما است بنابراین باید همان‌طور که برای خودمان کار کردیم برای متحدان‌مان نیز کار کنیم تا همه نمایندگان و متحدان‌مان موفق شوند.»
وی بدون اشاره به فهرست‌های انتخاباتی گفت: «انتخابات پیش رو نبردی محوری و یکی از مهمترین و خطرناک‌ترین نبردهای سیاسی است که نتیجه آن سرنوشت سایر نبردها را مشخص می‌کند و گزینه جایگزین این انتخابات فقدان و نبود مجلس است. بنابراین باید تا اعلام نتایج هوشیار باشیم و با شرایط به شایستگی برخورد کنیم. این نبرد مانند سایر نبردهای مقاومت اساسی و مهم است. در این انتخابات حزب‌الله با جنبش امل و حزب مسیحی جریان ملی آزاد شرکت خواهند داشت.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7875/4/607450/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها