دوخط خبـــر


شینهوا: صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل(یونیسف) اعلام کرد بیش از 900 کودک در سوریه در سال گذشته میلادی کشته یا زخمی شده‌اند که این رقم، شمار کودکان قربانی جنگ این کشور را به 13 هزار نفر رسانده است.

«ان اچ کی»: وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد کره شمالی صبح دیروز یک پرتابه جدید ناشناس شبیه موشک بالستیک شلیک کرده است. این در حالی است که همزمان ستاد مشترک کره جنوبی این آزمایش موشکی را ناموفق اعلام کرده ،اما هنوز جزئیات و خسارات این شلیک مشخص نشده است.

روسیا الیوم: هیأت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد مدیریت زندان‌های رژیم صهیونیستی با مصادره وسایل پخت و پز به بهانه ممنوعیت استفاده از آهن برای اسرای فلسطینی، در مجازات‌های جدید خود در فهرست غذایی فلسطینیان نیز تغییراتی ایجاد کرده است.

آناتولی: کمیته مرکزی پزشکان سودان اعلام کرد در حمله نیروهای امنیتی به تظاهرکنندگان خارطوم که خواستار بازگشت حکمرانی مدنی دموکرات به سودان بودند، بیش از 26 نفر مجروح شدند. شماری از معترضان نیز با استنشاق گاز اشک‌آور یا بمب صوتی آسیب دیده اما بستری نشده‌اند.

گاردین: سفیر چین در امریکا با رد فرضیه آگاهی پکن از برنامه‌های مسکو برای عملیات نظامی در کی‌یف، مرتبط کردن مسأله تایوان و اوکراین را اشتباه و این دو موضوع را متفاوت از یکدیگر خواند.  

روسیا الیوم: دبیرخانه پارلمان عراق در بیانیه‌ای از تأیید صلاحیت 40 نامزد برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد. این در حالی است که کارشناسان رقابت اصلی را میان «برهم صالح» رئیس‌جمهور فعلی و «ریبر احمد بارزانی»، وزیر امور داخلی اقلیم کردستان عراق می‌دانند.

عربی 21: انفجار بمب در مسیر 2 کاروان کامیون‌های حامل تجهیزات لجستیک ائتلاف بین‌المللی در مرز بصره و کویت خساراتی به چند خودرو وارد آورد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7875/4/607451/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها