ســوژه


توافق چلسی و منچسترسیتی بر سر انتقال استرلینگ

مذاکرات بین چلسی و منچسترسیتی بر سر انتقال رحیم استرلینگ به استمفوردبریج در روزهای اخیر به‌طور قابل توجهی سرعت گرفته است و انتظار می‌رود این بازیکن یکی از خریدهای بزرگ آبی‌های لندن در تابستان جاری باشد. روزنامه انگلیسی سان مدعی است که استرلینگ با قراردادی چهار ساله به ارزش حدود 45 میلیون پوند به جمع شیران لندن خواهد پیوست. از سویی دیگر فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس نقل و انتقالات‌ نیز در صفحه‌اش با تأیید این توافق نوشته دو باشگاه روز‌ جمعه به‌ توافق دست پیدا کردند و احتمال اینکه این انتقال بزودی نهایی شود، زیاد است. این ملی پوش انگلیسی در هفت فصل حضور در اتحاد 131 گل در 337 بازی به ثمر رسانده است. گفته می‌شود استرلینگ درخصوص حضور‌ در‌ ترکیب چلسی با توخل سرمربی‌ آبی‌ها به توافق رسیده و همین موضوع نیز باعث راضی شدن این بازیکن شده است. رحیم برای پیوستن به چلسی تضمین بازی در ترکیب اصلی را می‌خواست، زیرا او می‌خواهد در جام جهانی پیش رو در‌ ترکیب‌‌ تیم‌ملی کشورش جایی داشته باشد و در صورت نیمکت‌نشینی بدون شک‌ این موضوع دور‌ از انتظار خواهد بود.
عربستان بازهم میزبان سوپرجام ایتالیا شد

عربستان سعودی برای سومین بار به‌عنوان میزبان سوپر جام ایتالیا انتخاب شد. در سال‌های اخیر عربستان میزبان رقابت‌های بزرگی بوده است. حالا این کشور برای سومین بار میزبان سوپر جام ایتالیا شد. پیش از این هم جده و ریاض دو بار میزبان این رقابت بوده‌اند که این بار هم ریاض میزبان خواهد بود. سوپر جام ایتالیا در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ بین تیم‌های میلان، قهرمان لیگ و اینتر برگزار خواهد شد. در سال ۲۰۱۸ که جده میزبان این رقابت بود، یوونتوس توانست برابر میلان با یک‌گل به پیروزی دست پیدا کند و در سال ۲۰۱۹ که ریاض میزبان بود، این لاتزیو بود که با نتیجه 3 بر یک یوونتوس را شکست داد و جام را بالای سر برد. سال گذشته رقابت‌های سوپرجام اسپانیا که به‌صورت یک تورنمنت و با حضور 4 تیم انجام می‌شد نیز در عربستان برگزار شد.
 قرارداد نجومی و رکوردشکن جوکر بسکتبال جهان

نیکولا جوکیچ  سنتر غول پیکر صربستانی و برنده دو بار ارزشمندترین بازیکن لیگ بسکتبال حرفه‌ای امریکا NBA، بر سر تمدید قرارداد پنج ساله ۲۷۰ میلیون دلاری با دنور ناگتس به توافق رسیده است. این بزرگترین قراردادی است که تا به حال در تاریخ لیگ NBA وجود داشته است. این بازیکن ۲۷ ساله به این ترتیب برای چند فصل بعدی در این تیم حضور خواهد داشت. این قرارداد از فصل ۲۴-۲۰۲۳ اجرایی می‌شود. فوق ستاره صربستانی که در سال ۲۰۱۴ در دور دوم درافت انتخاب شد، در ۷۴ بازی خود در فصل گذشته میانگین ۲۷.۱ امتیاز، ۱۳.۸ ریباند و ۷.۹ پاس منجر به گل را ثبت کرد و دهمین بازیکن تاریخ NBA شد که دو جایزه MVP متوالی را به دست آورد. جوکیچ که در سال ۱۹۹۵ در سومبور صربستان به دنیا آمد از استعداد بالایی در بسکتبال برخوردار است. استعداد جوکیچ برای اولین بار در کشورش مورد توجه قرار گرفت و در ادامه راهی دنور شد. این ستاره ملقب به جوکر همچنین اولین بازیکن تاریخ NBA شد که در یک فصل ۲۰۰۰ امتیاز، ۱۰۰۰ ریباند و ۵۰۰ پاس منجر به گل را به ثبت رساند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7947/21/618599/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها