هنرمندان در فضای مجازی


 چهره ها

پرویز پرستویی با اشاره به خبر درگذشت سبا بابایی (کونیکو یامأمورا) مادر ژاپنی شهید محمد بابایی، او را از فعالان موزه صلح تهران عنوان کرده و نوشته: «انجمن حمایت از قربانیان سلاح‌ شیمیایی و موزه صلح تهران درگذشت این بانوی مکرمه (مادر معنوی فعالان و جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران) را تسلیت و تعزیت می‌گوید.»

نوید محمودی تهیه کننده سینما با انتشار تیزر سریال «پوست شیر» نوشته: «سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه‌کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند هم اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. این سومین حضور آناهیتا افشار در سریال‌های شبکه نمایش خانگی پس از «قورباغه» و «آنها» است. او پیش از این در آثاری چون فیلم سینمایی «هفت و نیم» با برادران محمودی همکاری داشته است.» هادی حجازی‌فر، شهاب حسینی، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، بابک کریمی و... دیگر بازیگران این سریال هستند.

شبنم قربانی بازیگر سینما هم با انتشار تیزر کمدی جدید آفتاب پرست از شبکه نمایش خانگی نوشته: «سریال کمدی «آفتاب پرست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران بزودی به‌صورت اختصاصی در فیلم نت منتشر می‌شود. پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ از جمله بازیگران این کمدی پر ستاره هستند. لوگو‌تایپ سریال «آفتاب پرست» توسط محمد روح الامین طراحی شده است.»

بهنوش طباطبایی تصویری از حضورش در یکی از خانه‌های تاریخی را منتشر کرده و این عبارت از «سووشون» سیمین دانشور را برای آن آورده است:«آدمیزاد چیست؟ یک امید کوچک، یک واقعه خوش، چه زود می‌تواند از نو دست و دلش را به زندگی بخواند…»

امیر جعفری نیز با انتشار دو تصویر از علی شادمان در دوران کودکی و بر سر سریال «یاغی» نوشت: «جاوید باشی علی آقا.یاغی و باقی تا همیشه کنارت عشق کردیم رفیق قدیمی.»

خاطره حکیمی بازیگر تئاتر در صفحه خود با انتشار تیزر نمایش «در‌ هم تنیدگی» به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی و با بازی خاطره حکیمی و احسان گودرزی از اجراهای پایانی این تئاتر خبر داده و از دوستداران هنر نمایش خواسته تا از سایت تیوال بلیت تهیه کنند.

رضا بهبودی تصاویری از نمایش «باغ» به کارگردانی حسن معجونی را منتشر کرده و با اشاره به آخرین شب اجرای این نمایش درباره نقش‌اش لوپاخین نوشته: «لوپاخین جان! می‌دانم اگر عمری هم باشد، دیگر نمی‌توانم‌بازی‌‌ات کنم (و این حس غریبی است) تا همینجا هم، پر رویی کرده‌ام. می‌دانی که تو تنها کسی هستی که در این پانزده سال گذشته، دو بار بازی‌اش کرده‌ام. با تعبیر و تفسیری کم و بیش متفاوت (و چه قدر ممنونم از دوست و سرورم آقای معجونی).»

علی قمصری تصویری از پرویز مشکاتیان را استوری کرده و اجرای تازه‌اش در نیشابور را به تعبیر خودش به «روح سرو آزاد موسیقی؛ استاد پرویز مشکاتیان» تقدیم کرده است.

محمدرضا شفیعی کدکنی که این روزها به نیشابور و خراسان سفر کرده و در روزهای گذشته تصاویری از حضورش در آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، بر سر مزار مهدی اخوان ثالث و محمدرضا شجریان را منتشر کرده بود فیلمی از حضورش در جوار مزار خیام نیشابوری منتشر کرده است. صفحه اینستاگرام منسوب به او این بیت از خیام را برای این تصویر برگزیده است: «چون عهده نمی‌شود کسی فردا را/ حالی خوش دار این دل پر سودا را». او همچنین در ویدیویی از حضورش بر مزار این فیلسوف و رباعی سرای ایرانی می‌گوید: «زیارت عطار زیاد آمدم و برایم خیلی مقدس است.»

طناز طباطبایی بازیگر سینما با انتشار سکانسی از سریال یاغی که در شبکه خانگی فیلیمو منتشر می‌شود، نوشته: «آفرین به وجود بی‌مثالتون برادرای یاغی من.این به‌عنوان برشی از سکانس‌های یاغی‌ است که در تمامی عناصر اعم از فیلمنامه، بازیگری، فیلمبرداری، تدوین، صدا، موسیقی، صحنه، لباس، گریم، تولید و در نهایت کارگردانی تلاش شده سکانسی با استرس و تعلیقی در‌ شأن شما خلق شود.»

ساقی حاجی‌پور بازیگر سینما در صفحه خود خبر راه یافتن فیلم کوتاه عابر به بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه لس‌آنجلس را داده و نوشته: «فیلم کوتاه «عابر» به نویسندگی و کارگردانی محمد علی انتظاریان و تهیه‌کنندگی سیاوش رمضانلو به این جشنواره راه یافت.جشنواره فیلم کوتاه لس‌آنجلس یکی از معتبرترین رویدادهای فیلم کوتاه جهان است که برگزیدگان آن به آکادمی اسکار و آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا «بفتا» معرفی خواهند شد. علیرضا ثانی فر، نیلوفر کوخانی، ساقی حاجی‌پور، هومن مقیمی، مهدی یگانه، محمدامین عمیدیان، فاطیما مرتضوی و سامیار صفری در «عابر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7947/24/618605/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها