سوژه


سقوط ارزش منچستریونایتد در فوتبال انگلیس

منچستریونایتد دیگر با ارزش‌ترین باشگاه فوتبال در انگلیس نیست. آمار جدید نشان می‌دهد که لیورپول و منچسترسیتی اکنون ارزش بیشتری دارند. بر اساس اطلاعات اخیر منتشر شده ، شیاطین سرخ اکنون 2.8 میلیارد پوند ارزش دارند. اگرچه این مبلغ قابل توجهی است، اما به میزان قابل توجهی کمتر از لیورپول و منچسترسیتی است که هر دو بیش از 3 میلیارد پوند ارزش دارند. کاهش ارزش باشگاه منچستریونایتد با عملکرد ضعیف آنها در زمین ارتباط دارد. آنها فصل گذشته یک فصل فاجعه بار را پشت سر گذاشتند که در آن با کمترین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر (58) به پایان بردند. عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده و عدم اطمینان پیرامون آینده کریستیانو رونالدو نیز اوضاع این باشگاه را بدتر کرده است. دو تیم برتر انگلیس هنوز تا حدودی از با ارزش‌‌ترین باشگاه‌های اروپا عقب هستند. بایرن مونیخ در صدر فهرست قرار دارد زیرا قهرمان بوندسلیگا بیش از 4 میلیارد پوند ارزش دارد.

درخشش خیره کننده ستاره تازه وارد لیورپول
نونیس جواب منتقدان را داد

داروین نونیس مهاجم جدید لیورپول با درخشش خود جواب منتقدانش در فضای مجازی را به بهترین شکل داد و چهار گل در یک بازی به ثمر رساند. بعضی کاربران در شبکه‌های مجازی، نونیس را با اندی کارول مقایسه می‌کردند و موقعیت‌هایی را که او از دست داده بود مسخره می‌کردند. این خبر خوبی برای یورگن کلوپ هم هست. تازه در پیش‌فصل هستیم، اما آن لبخند آشنا به صورت کلوپ برگشته است. او پس از چهار گل نونیس مقابل لایپزیش گفت: «او جعبه پاندورا را باز کرد.» لیورپول این بازی را با نتیجه پنج بر صفر برد.پیش‌تر می‌گفتند یک بازیکن جدید باید 6 یا حتی 9 ماه فرصت داشته باشد تا در باشگاه جدیدش جا بیفتد، اما ما در عصر توئیتر به سر می‌بریم و بازیکنان جدید بسیار سریع قضاوت می‌شوند و تحت تمسخر قرار می‌گیرند. نونیس مقابل منچستر یونایتد تنها 30 دقیقه بازی کرد و همان کافی بود تا بگویند که قیمت 64 میلیون پوندی این بازیکن بسیار بالا بوده است. ترول‌ها کلیپ‌هایی از فرصت‌های ازدست‌رفته او ساختند و کلمه «کارول» را ترند کردند. کارول با قیمت بالایی به لیورپول پیوسته بود اما در این تیم تنها 11 گل زد. نونیس پس از بازی مقابل کریستال پالاس در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «مقاومت» و علامت «هیس» را گذاشت. بدترین کار این است که به افرادی که تشنه توجه هستند، توجه کنید، اما حتی فوتبالیست‌های نخبه هم انسان هستند. نونیس می‌دانست که فرصت آن را می‌یابد که منتقدانش را در زمین ساکت کند. این بازیکن مقابل لایپزیش همین کار را کرد. او بین دو نیمه جای روبرتو فیرمینو را گرفت و در 23 دقیقه هت‌تریک کرد و در آخرین دقایق هم گل آخر لیورپول را زد. کلوپ گفت: «این شبی بی‌نقص و تمام‌عیار برای او بود.»

آلوز به مکزیک رفت
​​​​​​​
دنی آلوز ستاره 39 ساله‌ برزیلی به باشگاه مکزیکی پوماس پیوست. مدافع سابق بارسلونا که در همین تابستان قراردادش با بارسا به پایان رسید به عنوان بازیکن آزاد رسماً به تیم پوماس مکزیک پیوست. در مورد جزئیات قرارداد وی با پوماس خبری منتشر نشده اما دنی در تلاش است که بتواند خود را برای حضور در قطر 2022 آماده نگه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7962/21/620609/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها