واکنش آبولا به باخت سپاهان و تساوی استقلال:

مورایس لغزید و از تساوی ساپینتو بهره نبرد


حضور ژوزه مورایس و ریکاردو ساپینتو، 2 مربی پرتغالی در لیگ ایران باعث شده رسانه‌های پرتغالی نگاه ویژه‌ای به لیگ برتر ایران به‌خصوص دیدارهای 2 تیم سپاهان و استقلال داشته باشند. استقلال روز جمعه با ساپینتو مقابل مس رفسنجان متوقف شد و از سوی دیگر هم سپاهان دیروز با یک گل به پیکان باخت و این نتایج باعث شد  روزنامه پرتغالی «آبولا» اینگونه به این 2 دیدار واکنش نشان دهد.
این نشریه دیروز این‌گونه تیتر زد: «مورایس لغزید و از تساوی ساپینتو بهره نبرد.» آبولا در ادامه نوشت: «سپاهان با سرمربی پرتغالی خود، ژوزه مورایس این فرصت را داشت تا با توجه به تساوی استقلالِ «ریکاردو ساپینتو» مقابل مس رفسنجان به صدر جدول برود اما این فرصت را از دست داد.» استقلال با تک امتیازی که مقابل مس گرفت 27 امتیازی شد و سپاهان هم با این شکست 24 امتیازی باقی ماند.
مورایس: باید اشتباهات‌مان را بپذیریم
ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان پس از شکست 1 - 0 مقابل پیکان در نشست خبری، اظهار داشت: «بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند. تیم ما یک بار دیگر بازی را خوب شروع کرد و ثابت کرد می‌توانیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم. پیکان هم از فرصتی که حالتی نداشت تا خودش خلق کرده باشد به گل رسید. پرس کردن آنها در نهایت منجر به گل تیم پیکان شد. پس از این گل هم از شرایطی که وجود داشت به سود خودشان استفاده کردند. در نهایت به این تیم تبریک می‌گویم. فوتبال همین است و پیکان توانست گل بزند و لایق پیروزی بود.» او بیان کرد: «تیم ما هم از لحاظ استراتژی بازی خوبی انجام داد و فرصت‌های خوبی برای گلزنی و تغییر نتیجه داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. باید این روند را تغییر بدهیم تا به‌راحتی از فرصت‌ها استفاده کنیم. باید اشتباهات‌مان را بپذیریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8092/20/638717/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها