اخبار


تسلیت فدراسیون فوتبال بابت درگذشت پله

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درگذشت اسطوره فوتبال جهان را به فدراسیون فوتبال کشور برزیل تسلیت گفت. وی در این پیام خطاب به آنتونیو اکواینو، نایب‌رئیس فدراسیون برزیل نوشت: «درگذشت ادسون آرائنتس دوناسیمنتو، اسطوره به‌یادماندنی فوتبال دنیا، هواداران میلیونی فوتبال در ایران را هم متأسف کرد. ایشان که در سال‌های دور به ایران هم سفر کرده و از محبوبیت ویژه‌ای در کشورمان برخوردار بود، طی سالیان متمادی نقش مهمی را در ثبت خاطرات طلایی و به‌یادماندنی دنیای توپ گرد ایفا کرد. اینجانب به نمایندگی از جامعه فوتبال جمهوری اسلامی ایران، از صمیم قلب درگذشت پله را تسلیت می‌گویم و امیدوارم فوتبال جهان در آینده بتواند از میراث گرانسنگ این چهره ارزشمند بهره‌مند شود.»

طارمی در تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ پرتغال

سایت سوفا اسکور، تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ‌برتر پرتغال را اعلام کرد که نام مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم پورتو نیز که با به ثمر رساندن سه گل و ارسال یک پاس گل نقش ویژه‌ای در برتری 5-1 شاگردان سرجیو کونسیسائو مقابل آروکا داشت، در این ترکیب حضور دارد.

روزبه چشمی، یکی از ۱۰ سوپرتعویض جام‌جهانی 

شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورت» با پایان یافتن مسابقات جام‌جهانی 2022 قطر که با قهرمانی تیم‌ملی فوتبال آرژانتین همراه شد، اقدام به انتشار فیلمی از 10 سوپرتعویض‌ جام‌جهانی 2022 قطر کرده که یکی از آنها روزبه چشمی است که در بازی با ولز گل زیبایی به ثمر رساند. چشمی که در دقیقه 78 بازی با ولز به جای احمد نوراللهی به زمین آمد، در دقیقه 8+90 با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را گشود. ایران با دو گل‌ دیرهنگام چشمی و رامین رضاییان موفق شد در آن بازی به برتری 2 بر صفر در دومین بازی‌اش در مرحله گروهی برسد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8092/20/638718/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها