رونالدو به النصر پیوست تا پردرآمدترین بازیکن جهان شود

پایان دوران باشکوه به خاطر یک مشت دلار!


گروه ورزشی/ کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی پیشین رئال‌مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد شب گذشته سرانجام با قراردادی تا پایان سال ۲۰۲۵ به النصر پیوست و به فوتبال آسیا انتقال پیدا کرد. رونالدو در حالی این قرارداد را امضا کرد که ارزش قرارداد او ۲۰۰ میلیون یورو در سال اعلام شده است که در ماه ۱۶.۶۷ میلیون یورو از باشگاه عربستانی می‌گیرد و اگر این رقم ماهانه را تقسیم بر۳۰ کنیم می‌شود ۵۵۵۶۶۶۶ یورو در روز! به نوعی رونالدو در ساعت ۲۳۱۵۲ یورو و در دقیقه ۳۸۵ یورو از باشگاه عربستانی پول دریافت می‌کند.
رونالدو: شوق بازی در النصر را دارم
رونالدو که با قراردادی دو ساله به النصر عربستان پیوست بی‌صبرانه در انتظار تجربه جدید خود است. رونالدو که قراردادش را با منچستریونایتد فسخ کرد تصمیم گرفت راهی لیگ عربستان شود تا پیراهن النصر را بر تن کند. این بازیکن پرتغالی این‌گونه به عقد قرارداد با النصر واکنش نشان داد: برای تجربه جدید خود در یک کشور متفاوت شور و شوق دارم. بی‌صبرانه در انتظار آشنایی با هم‌تیمی‌های جدید خود هستم. با هم برای کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد.» هدایت النصر عربستان را رودی گارسیا سرمربی سرشناس فرانسوی برعهده دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که این تیم عربستانی به دنبال جذب سرخیو راموس مدافع پاری‌سن‌ژرمن نیز است. النصر با 23 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ عربستان است و با تیم صدرنشین دو امتیاز اختلاف دارد.
در عربستان پول پارو کن!
کریستیانو رونالدو پس از امضای قرارداد سودآور با النصر به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل شد. فوق ستاره پرتغالی ۳۷ ساله، قراردادی دو سال و نیمه با این باشگاه عربستانی امضا کرده و ارقام پیرامون آخرین انتقال رونالدو واقعاً خارق‌العاده است. اعتقاد بر این است که حقوق پایه او حدود ۶۲ میلیون پوند در سال است، اما این فقط شروع ماجراست. با احتساب تمام فرصت‌های تجاری و مشوق‌های موجود در این قرارداد، رونالدو می‌تواند برای هر ۱۲ ماه حضور در عربستان، ۱۷۳ میلیون پوند درآمد داشته باشد. مجله فوربس در سال ۲۰۲۲ فاش کرد که بوکسور مکزیکی کانلو آلوارز، بزرگ‌ترین قرارداد در میدان (داخل رینگ) برای یک ستاره ورزشی مرد به ارزش ۷۰ میلیون پوند را به‌دست آورد. این بدان معناست که رونالدو می‌تواند بیش از ۱۰۰ میلیون پوند بیشتر از پردرآمدترین مرد در تمام رشته‌های ورزشی درآمد داشته باشد. کانلو، لیونل مسی را هم با قرارداد ۶۲ میلیون پوندی‌اش در سال ۲۰۲۲ کنار زد. نفر بعدی نیمار است با قرارداد ۵۸ میلیون پوندی. متیو استافورد و جاش آلن، مدافعان فوتبال امریکایی، به ترتیب با ۵۸ و ۵۲ میلیون پوند در رده‌های پنجم و ششم فهرست قرار دارند. سپس تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن WBC است که ۵۰ میلیون پوند در رینگ در سال ۲۰۲۲ به دست آورد. آرون راجرز، یکی دیگر از ستاره‌های NFL، با ۴۷ میلیون پوند در رده هشتم قرار دارد و لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان، همین مبلغ را دریافت کرده است. ۱۰ نفر برتر را دشان واتسون کامل می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8092/21/638723/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها