دو خط خبــــر




■ فرانس‎پرس: هفتاد کشور از کره‌شمالی خواستند فعالیت های هسته‌ای و موشکی خود را کاهش دهد. روسیه و چین این سند را که با تلاش فرانسه تدوین شد، امضا نکردند.
■ رویترز: نماینده امریکا در روند صلح خاورمیانه اعلام کرد که رهبران فلسطینی سعی دارند طرح صلح امریکا موسوم به «معامله قرن» را قبل از اینکه به وجود بیاید، از بین ببرند. همچنین، پنجاه و هشتمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی غزه عصر جمعه با مشارکت هزاران فلسطینی برگزار شد که به شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر انجامید.
■ آسوشیتدپرس: با شمارش بیش از 98 درصد آرای انتخابات پارلمانی آفریقای جنوبی، حزب حاکم این کشور توانست مجدداً پیروز انتخابات شود.
■ اسپوتنیک: سازمان خبرنگاران بدون مرز هشدار داد، دولت ترامپ با قانونی که افشاگران را جاسوس نامیده و آنها را تحت پیگرد قرار می‎دهد، باعث تهدید مستقیم روزنامه‌نگاران تحقیقی شده ‎است.
■ فرانس‎پرس: ادگار زامبرانو، معاون خوان گوایدو در زندان نظامی کاراکاس زندانی شد. پلیس ونزوئلا هفته پیش او را در حالی که از خودروی خود پیاده نمی‎شد، با یک جرثقیل به پاسگاه پلیس منتقل کرده بود.
■ ایسنا: نظرسنجی به عمل آمده در کانون نظرسنجی واشنگتن نشان می‌دهد که جنبش حماس از محبوبیت ویژه‌ای در میان ملت‌های عربی برخوردار است. ۵۷ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در اردن، ۵۴ درصد در لبنان و ۵۲ درصد در کویت از جنبش حماس اعلام حمایت کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7057/13/511159/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها