اخبـــار




مورسیا اسپانیایی گزینه هدایت استقلال شد

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع خبری خود در اسپانیا نوشت ژوزه مورسیا، سرمربی اسپانیایی الشحانیه قطر از سوی استقلال دعوت به همکاری و گزینه هدایت این تیم برای فصل آینده شده است. مورسیا از ماه ژوئن 2017 در خدمت الشحانیه بوده و این تیم را به لیگ اصلی قطر (موسوم به لیگ ستارگان) رهنمون کرده است. وی در فصل اخیر این لیگ نیز به نتایجی رسید که ابقای الشحانیه را در این مسابقات موجب شد و رامین رضاییان هم زیر نظر او در این تیم بازی می‌کرد. در همین رابطه، بهتاش فریبا عضو کمیته فنی استقلال گفت: «مدیران باشگاه هنوز هیچ گزینه‌ای را برای هدایت تیم در فصل آینده معرفی نکرده‌اند اما شاید مورسیا نیز مدنظر آنها باشد. البته قرار بود 10 تا 12 گزینه خارجی مورد بررسی قرار گیرند و پس از حذف عده‌ای، تعداد متقاضیان به سه چهار نفر برسد و ما هم نظرمان را بدهیم اما تا این لحظه این فرآیند اصلاً شکل نگرفته است. در هر حال این طور نیست که کمیته فنی باشگاه ما صرفاً کشک باشد! »

رسن، کتف خود را به تیغ جراحان می‌سپارد

بشار رسن، بازیکن عراقی پرسپولیس به دلیل مصدومیت، بازی دیشب این تیم برابر ماشین سازی را از دست داد. رسن به دلیل درد در ناحیه زانو، روز گذشته با برانکو صحبت کرد و بعد از هماهنگی با مربیان اردوی سرخپوشان را ترک کرد. او که مدتی است از ناحیه کتف هم احساس درد می‌کند، باید کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد و احتمالاً امروز یا فردا این بازیکن مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

داوری: تلاش نکردن برای ویزای امریکا صحت ندارد

افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال درباره مشکلاتی که ملی‌پوشان ایران برای گرفتن ویزای امریکا دارند، اظهار داشت:«ما درخواست داشتیم کسانی که قبلاً به امریکا رفته‌اند، احتیاج به مصاحبه مجدد نداشته باشند و همان طور که کمک کردیم تا تیم امریکا به ایران بیاید و هزینه‌هایشان کمتر شد، آنها هم به ما کمک کنند چون بخواهیم به دوبی برویم باید حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم. البته ما نوبت سفارت گرفته‌ایم و پول‌ها را برای ویزا واریز کرده‌ایم.» او در مورد اینکه گفته می‌شود چون ایران در لیگ ملت‌ها شانسی ندارد برای گرفتن ویزا تلاش نمی‌کند، تصریح کرد: «صحت ندارد چون ملی‌پوشان به گفته سرمربی آمادگی خوب و نسبت به گذشته شرایط بهتری دارند. شرایط‌مان خوب است و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.»

مدال برنز ایران در کاپ جهانی تیراندازی با کمان

در ادامه مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان در شانگهای چین، تیم میکس کامپوند کشورمان با ترکیب ویدا حلیمیان و محمدصالح پالیزبان در دیدار رده‌ بندی موفق شد با نتیجه 153 بر 152 مقابل هنگ‌کنگ به برتری برسد و صاحب مدال برنز شود.

هاشمی‌مقدم: جهانبخش باید از آتش انتقادات رد شود

امیر هاشمی‌مقدم، بازیکن سابق استقلال و مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش اعتقاد دارد که اکنون زمان جا افتادن این بازیکن در برایتون است. هاشمی‌مقدم گفت:« ۶ ماه اول در آلکمار به جهانبخش می‌خندیدند اما پادشاه فوتبال هلند شد. علیرضا باید از آتش انتقادات رد شود.»

پای بسکتبال هم به توافق هسته‌ای باز شد

دومین نشست بین سران دولت‌های کره شمالی و امریکا، سال گذشته میلادی در هانوی، پایتخت ویتنام برای خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی برگزار شد. یکی از شروط کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای خلع سلاح هسته‌ای و عادی سازی روابط بین دو کشور کره شمالی و امریکا، حضور بسکتبالیست‌های معروف امریکا در کره شمالی عنوان شده است. مقامات امریکایی ضمن تأیید این مطلب، گفته‌اند که این بند به صورت رسمی و کتبی توسط کره‌ ثبت شده است. گفتنی است کیم جونگ اون علاقه خاصی به بسکتبال دارد و در صحبت‌هایش گفته که شیکاگو بولز، تیم مورد علاقه اوست. رهبر پیشین کره شمالی نیز از دولت امریکا خواسته بود تا مایکل جردن، اسطوره بسکتبال امریکا، سفری به این کشور داشته باشد. در سال 2013، دنیس رادمن، ستاره پرحاشیه پیشین تیم شیکاگو بولز به همراه چند بازیکن امریکایی دیگر در قالب طرحی به نام «دیپلماسی بسکتبال» به کره شمالی سفر کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7057/15/511168/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها