وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد:‌ شناسایی 3 مدرسه درباره پخش کلیپ‌ها و عزل یک مدیر




وزیر آموزش و پرورش در تشریح آخرین پیگیری‌ها درباره اتفاقات اخیر مدارس و پخش کلیپ‌ها اعلام کرد سه مدرسه در این زمینه شناسایی و یک مدیر عزل شده است.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمدبطحایی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد یک سری هجمه‌ها علیه آموزش و پرورش بودیم، کلیپ و فیلمی پخش می‌شود که کاملاً دروغ و ساخته شده است تا هدف اصلی‌شان یعنی لطمه زدن به آموزش و پرورش و بی‌اعتماد کردن خانواده‌ها نسبت به این نهاد مقدس را رقم بزنند. معلوم نیست کدام مدرسه و برای کدام سال است، این عناد و دشمنی‌ها در ماه‌های اخیرعلیه نظام آموزش و پرورش شدت گرفته، بنابراین جلساتی با هدف پیگیری جدی این موضوع تشکیل شده است و بزودی به نتایجی خواهیم رسید.وزیر آموزش و پرورش ادامه داد::پشت این‌ها جریانی حساب شده است. برخی از این کلیپ‌ها که مجموعاً 15 دقیقه هستند بیرون از فضای مدرسه، مونتاژی است اما همین که دانش‌آموز موسیقی مبتذل و شنیع را حفظ کرده نشانه هجمه و تغییر هویت است. در این خصوص سه مدرسه شناسایی شد، درباره یک مدرسه تردید وجود دارد و درباره مدرسه‌ای که شناسایی شد، مدیر مدرسه عزل شد.
او گفت: در کنار این مشکلات، سیاست‌هایی که از یک سال قبل دنبال می‌کنیم خیلی ما را اذیت کرد. ممکن است گفته شود آموزش و پرورش می‌خواهد آزمون را از دوره ابتدایی حذف کند، این گزاره کوتاه واقعاً هزینه بسیار سنگینی را برای ما داشته است و چندین برنامه دیگر که در این موضع پیگیری می‌کنیم.
بطحایی ادامه داد: بار محتواهای آموزشی در لایه حافظه‌محوری آن قدر زیاد است که مجالی برای تربیت و برنامه‌های پرورشی نداریم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7057/14/511191/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها