سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــــر مـــــردم

ë گران فروشی گوشت در مشهد/ آقای ارشدی: ایام عید در مشهد موردی را شاهد بودم که در فروشگاه‌ها قیمت گوشت را کیلویی 75 هزار تومان اعلام کردند ولی بعد از خرید متوجه شدم که گوشت را کیلویی 120 هزار تومان محاسبه می‌کنند. وقتی اعتراض کردیم پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکردیم. از مسئولان محترم تعزیرات مشهد درخواست پیگیری موضوع را داریم.
ë بالا بودن میزان اجاره غرفه‌های شهرداری/ یک شهروند: یکی از بستگان جهت اجاره غرفه برای عرضه گلاب و عرقیجات به پارک احداثی در محل سابق زندان قصر مراجعه کرده است که مسئولان شهرداری برای اجاره یک روز غرفه 200 هزار تومان مطالبه کرده‌اند. عرضه عرقیجات در یک روز چه میزان سود دارد؟ از مسئولان شهرداری درخواست پاسخگویی در این خصوص را دارم.
ë اعتراض به تبعیض حقوق بازنشستگان در مناطق جنگی/ آقای کریمی بازنشسته شهرستان کرمانشاه: زمان جنگ در مناطق جنگی خدمت می‌کردیم، آن موقع هیچگونه تسهیلات افزایش حقوق مناطق جنگی را دریافت نمی‌کردیم و الآن هم که بازنشسته هستیم باز هم هیچگونه افزایش حقوق جداگانه‌ای شامل ما نشده است، اخیراً برای شاغلین در مناطق مرزی و غربی مبلغی را به‌عنوان افزایش حقوق جداگانه در نظر گرفته‌اند. چرا بین افراد شاغل و بازنشسته تبعیض قائل می‌شوند؟
ë نپرداختن عیدی و سبدکالای مددجوی بهزیستی/ آقای صفایی: مسئولان سازمان بهزیستی در اسفندماه گذشته اعلام کردند که به معلولان یک ماه عیدی و سبد کالا پرداخت می‌شود ولی فقط 53 هزار تومان عیدی پرداخت کردند. همچنین از افزایش 20 درصد حقوق کارگری هم که قرار بود برای معلولان پرداخت شود هنوز هیچ خبری نیست. لطفاً مسئولان موضوع را بررسی کنند و پاسخگو باشند.
ë احکام جدید فرهنگیان استان گیلان/ آقای شهیدی: از فرهنگیان آموزش و پرورش استان گیلان هستم. در حال حاضر که 17 اردیبهشت ماه سال 98 است؛ احکام سال 98 را دریافت نکرده‌ایم. از مسئولین آموزش و پرورش درخواست داریم که احکام جدید سال 98 را صادر کنند تا بتوانیم از حقوق جدید بهره ببریم. چون با این اوضاع تورم و گرانی، ما فرهنگیان با مشکل مواجه شده‌ایم.
ë عدم دریافت سبدکالا به مددجویان کمیته امداد/ یک شهروند: تحت پوشش کمیته امداد هستیم. می‌خواستم بگویم قبل از عید به ما سبد کالا نداده و تا حالا هم چیزی نداده‌اند. در حال حاضر هم ماه رمضان رسیده و هیچگونه اقلامی را به ما نداده‌اند. با این اوضاع گرانی چطور باید زندگی کنیم؟

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7057/1/511219/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها