شایعه استعفای محمد بنا و انتظار وزیر ورزش از گوش شکسته‌ها

رنگرز: با درخواست بنا به فدراسیون آمده‌ام




محمد محمدی سدهی / صبح دیروز نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک با حضور مسعود سلطانی‌فر، علیرضا دبیر، غلامرضا محمدی و حسن رنگرز برگزار شد. وزیر ورزش با بیان اینکه هم اکنون جمعی از نخبگان و قهرمانان هدایت کشتی کشور را برعهده دارند، اظهار امیدواری کرد که کشتی نتیجه‌ای تاریخی در المپیک 2020 کسب کند.
سلطانی فر همچنین با تأکید بر نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به کشتی گفت: «حتماً به کشتی به طور خاص کمک می‌کنیم و نمی‌گذاریم دست تنها بماند. بیشترین انتظارات در مسابقات همیشه از کشتی است و ما هم تلاش می کنیم از آنها پشتیبانی خاص داشته باشیم.»
در حالی که این صحبت‌های امیدوارکننده مطرح شده، غیبت محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین در نشست دیروز، موجب شد تا شایعاتی درخصوص کناره گیری آقای خاص کشتی به گوش برسد. حسن رنگرز، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در این باره به خبرنگار «ایران» گفت: «محمد بنا به دلیل بیماری فرزندش در مسابقات قهرمانی کشور و جلسه اخیر ستاد عالی ورزش حضور نیافت. بدون شک بنا حداقل تا المپیک 2020 به کار خود به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه خواهد داد و در صورتی که او برای ادامه همکاری تمایل داشته باشد، فدراسیون کشتی با اشتیاق خواستار ادامه این همکاری است.» او ادامه داد: «سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دغدغه‌هایی دارد که با کمک مسئولان ورزش برطرف خواهد شد. وزیر ورزش نگاه مثبتی به کشتی دارد اما بودجه‌ای که به کشتی تعلق می‌گیرد، به تنهایی جوابگوی هزینه‌ها نیست و باید کشتی از طریق جذب بنگاه‌های اقتصادی بخشی از هزینه‌هایش را تأمین کند که این بخش مربوط به ریاست فدراسیون است.»
البته در این بین شایعاتی تأیید نشده وجود دارد مبنی براینکه بنا به دلیل حضور حسن رنگرز به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و عدم اعتقاد او به مدیریت در این حوزه، از ادامه حضور در تیم ملی امتناع کرده است. مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی درخصوص این موضوع گفت: «بنده با هدف خدمت به کشتی و با درخواست محمد بنا به فدراسیون آمده‌ام و به جز این هیچ انگیزه دیگری ندارم. من هر چه دارم، از کشتی است و بدون هیچ چشمداشتی هدفم را انجام خواهم داد و برای کار در فدراسیون هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنم. این صحبت‌ها، شیطنت رسانه‌هاست.» حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی هم در پاسخ به سؤال خبرنگار «ایران» درخصوص شایعه استعفای محمد بنا این گونه واکنش نشان داد: «من از این موضوع اطلاعی ندارم. بگذارید این موضوع را پرس و جو کنم و پس از آن در این مورد صحبت کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7180/15/524079/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها