اخبــــار




برنز آکروباتیک ژیمناستیک درآسیا

یازدهمین دوره مسابقات آکروباتیک ژیمناستیک قهرمانی آسیا درازبکستان به پایان رسید و تیم‌های ملی دو نفره و چهار نفره جوانان کشورمان موفق به دریافت 2 نشان برنز مسابقات شدند. همچنین تیم ملی دو نفره بزرگسالان ایران نیز برنز گرفت.

رونالدو به علی دایی نزدیک‌تر شد

کریس رونالدو با گلی که جمعه شب طی پیروزی 0-3 تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل لوکزامبورگ در دور مقدماتی یورو 2020 به ثمر رساند، شمار گل‌های ملی خود را به عدد 94 رساند تا فاصله‌اش با علی دایی، بهترین گلزن تاریخ بازی‌های ملی جهان را از 16 به 15 کاهش بدهد. این مسأله در رسانه‌های جهان از جمله سایت رسمی فیفا هم بازتاب داشت. رونالدو که گلش را در دقیقه 65 زد با احتساب آن، 700 گل در دیدارهای رسمی و حرفه‌ای زده است. دایی پیش از این به مارکا گفته بود که رونالدو قطعاً رکوردی را که 109 گل زده در دیدارهای ملی است، خواهد شکست و ژوزه مورینیو، مربی مشهور پرتغالی نیز به این گمانه‌زنی مهرتأیید زده است.

مسئول واگذاری سرخابی‌ها مشخص شد

معاون پارلمانی، حقوقی و اموراستان‌های وزارت ورزش و جوانان مسئول پیگیری و مذاکره درخصوص نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس شد. به گزارش پایگاه خبری این وزارتخانه، در نشست شورای معاونین، مسعود سلطانی فر با تأکید مجدد برعزم دولت و وزارت ورزش و جوانان مبنی بر واگذاری سرخابی ها گفت: «این موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد و جمشید تقی‌زاده و همکاران او در معاونت حقوقی، پارلمانی و امور استان‌ها وظیفه دارند با جدیت با مدیران بورس و فرابورس و همین طور مدیران عامل دو باشگاه نشست‌ها و مذاکرات خود را به صورت هفتگی برگزار و نتایج آن را در شورای معاونان اعلام کنند.»

جنجال سلام نظامی ترک‌ها همزمان با عملیات نظامی

ترکیه جمعه شب در چارچوب مقدماتی یورو2020 آلبانی را یک بر صفر شکست داد ولی آنچه این بازی را جنجالی کرد، سلام نظامی بازیکنان ترکیه بعد از به ثمر رساندن تک‌گل بازی بود. بازیکنان ترکیه بعد از آنکه جنک توسون، بازیکن کهنه‌کار این تیم در دقیقه 90 موفق شد دروازه آلبانی را باز کند، به سمت تماشاچیان خودی رفته و درحالی که در کنار هم صف کشیده بودند، سلام نظامی دادند. شرایط خاص کنونی در منطقه باعث شد این حرکت بازیکنان ترکیه جنجال‌برانگیز شود.ترکیه از روزهای گذشته عملیات نظامی با عنوان عملیات چشمه صلح را در شمال سوریه آغاز کرده و نیروهای مسلح این کشور هجومی به مناطق شرق رودخانه فرات در سوریه داشته‌اند. این عملیات واکنش‌های زیادی در سطح جهانی به دنبال داشته و با انتقاد مواجه شده است. انتظار می‌رود فیفا و یوفا هم نسبت به این حرکت بازیکنان ترکیه موضعگیری منفی داشته باشند چرا که این دو نهاد بین‌المللی همیشه سیاست دور نگه داشتن فوتبال ازمنازعات و جنجال‌های سیاسی را دنبال کرده‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7180/15/524083/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها