فاصله گذاری اجتماعی همچنان سرخط مقررات واحدهای صنفی فارس



ایران زمین - رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس بااشاره به اینکه همچنان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه خواهد داشت افزود: سلامتی افراد جامعه اولویت همه دستگاه ها و نهادها است و از سویی رعایت پروتکل بهداشتی از سوی واحدهای صنفی و تک تک افراد جامعه ضروری است.
سید محمود هاشمی در گفت و گو با خبرنگار «ایران »گفت: در حال حاضر سوپر مارکت ها، نانوایی، قصابی،میوه فروشی، لوازم بهداشتی و داروخانه ها و صنف دفع سموم آفات مجاز به فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت همه جانبه برتمامی اصناف به صورت مداوم انجام می شود افزود: نیروهای ما باتمام توان اقدام به بازرسی کرده و در صورت هرگونه تخلف طبق ضوابط قانونی با متخلف برخورد خواهند کرد. وی به عبور و مروردر مبادی دروازه کازرون اشاره کرده و اظهار داشت:باتوجه به ازدیاد جمعیت در این مبادی نسبت به خلوت کردن آن اقدام شد و خوشبختانه درحال حاضر تردد در این مکان نیز تحت کنترل قرار دارد . رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس اظهار امیدواری کرد با دادن تسهیلات با نرخ سود ١٢درصد به صاحبان مشاغل و اصناف بخش کوچکی از ضرر و زیان آنان جبران شود. وی گفت:همانطور که واحدهای صنفی در قطع زنجیره این بیماری قدم برداشته اند جا دارد مردم نیز در این اقدام همراهی کرده و تصور نکنند همه چیز به روال عادی برگشته است و در حال راه رفتن در فضای عادی هستند؛  خیر!باید تمام نکات و پروتکل بهداشتی را رعایت کنند تا زحمات کادر پزشکی بی نتیجه نماند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7325/7/540817/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها